قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۴

قیمت بیت کوین امروز ۲۴ فروردین ماه با ۰.۹۶ درصد کاهش نرخ به ۳۹,۹۱۵ دلار معادل ۱,۱۰۸,۲۳۹,۹۷۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۵۴۴۴
بازدید : ۹۴۹۱

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۳۹ قرار دارد. امروز ۲۴ فروردین ماه قیمت بیت کوین با افزایش ناچیز ۰.۹۶ درصد به ۳۹,۹۱۵ دلار معادل ۱,۱۰۸,۲۳۹,۹۷۵ تومان رسید.

بیت کوین طی ماه جاری حدود ۱۳ درصد کاهش یافته است و هم اکنون در مسیر مورد امتحان قرار دادن مرز پایینی الگوی تکنیکال موسوم به «پرچم خرسی» است. سطح ۳۸,۰۰۰ دلاری، حمایت فوری بزرگترین رمزرارز بازار است که در زیر آن مرز پایینی الگوی پرچم در حدود ۳۶,۷۰۰ دلار قرار دارد. از دست رفتن حمایت این الگو، توجهات را به سمت سطح ۲۶۰۰۰ دلاری جلب خواهد کرد.

بر اساس گزارش اخیر بلومبرگ، اگر الگوی فنی "پرچم نزولی" تشکیل شود، احتمال سقوط قیمت بیت‌کوین تا ۲۶ هزار دلار وجود دارد.

بیت کوین و بازار رمزارز‌ها طی هفته‌های اخیر با شروع چرخه افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تداوم مسائل ژئوپلیتیکی، به بن بست رسیده اند. اقتصاددانان پیش از انتشار داده‌های تورم در روز سه‌شنبه پیش بینی کردند که نرخ تورم ایالات متحده به احتمال زیاد در ماه مارس (اسفند-فروردین) به ۸.۴ درصد افزایش می‌یابد که سریع‌ترین سرعت افزایش تورم از اوایل سال ۱۹۸۲ است.

یان هاتزیوس، اقتصاددان ارشد گروه بانکداری گلدمن ساکس روز جمعه عنوان کرد که فدرال رزرو ممکن است در راستای ثبات اقتصاد ایالات متحده، نرخ بهره را بیشتر از انتظارات افزایش دهد.

جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در کارگزاری Oanda گفت: "بیت کوین فعلا در یک الگوی مثلث درحال نوسان است که از اواسط ماه ژانویه (اواخر دی) شکل گرفته است. مرز‌های پایینی و بالایی این الگوی امروز در سطوح ۳۶,۵۰۰ دلار و ۴۷,۵۰۰ واقع شده اند. این نشان می‌دهد که بیت کوین به خوبی در داخل این محدوده قرار دارد.

هالی افزود که عبور از یکی از این دو مرز حمایتی و مقاومتی می‌تواند منجر به حرکت ۱۸۰۰۰ دلاری قیمت به یکی جهات شود.

به گزارش فرادید؛ به هر حال بازار ریزش کرده و حالا بیت‌کوین در محدوده ۳۹ هزار دلاری قرار دارد. حالا محدوده حمایت مهم بیت‌کوین ۳۷ هزار دلار است و اگر این محدوده از دست برود احتمال ریزش تا ۳۵ هزار دلار و بعد ۳۲ هزار دلار وجود دارد.

اما یکی از بنیان‌گذاران شرکت تحلیل داده Glassnode می‌گوید قیمت بالا برای بیت‌کوین اجتناب نا‌پذیر است. یان آلمان، عقیده دارد که بیت‌کوین در بلندمدت روندی صعودی دارد. همچنین او عقیده دارد افزایش قیمت بیت‌کوین براساس تحلیل تاریخی از زیر ۴۰ هزار دلار شروع می‌شود.

یک استراتژیست و معامله‌گر معروف با نام مستعار DonAlt عقیده دارد بازار به یک اصلاح عمق نزدیک می‌شود. «من فکر می‌کنم که روند بازار نزولی است. ما یک موج صعودی داشتیم و برخی آلت‌کوین‌ها رشد کردند. دقیقا زمانی که مردم هیجانی می‌شوند و به جای بیت‌کوین اتریوم، آلت‌کوین می‌خرند بازار جا می‌ماند.»

این معامله‌گر عقیده دارد ریزش بیت‌کوین از محدوده ۴۵ هزار دلار مانند همان ریزش معروف نوامبر سال گذشته است. همان زمانی که بیت‌کوین از سقف تاریخی ۶۹ هزار دلار روند نزولی چند ماهه خود را شروع کرد. این استراتژیست عقیده دارد برای شروع روند صعودی بیت‌کوین باید محدوده مهم ۴۷ هزار دلار را پشت سر بگذارد. کف قیمت بیت‌کوین را هم ۳۳ هزار دلار می‌داند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید