آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۹

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۲۹

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۹ فروردین ماه ۲۵ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۵۷۷۰
بازدید : ۳۲۵۵

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۲۹ فروردین ماه را ۲۵ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۰ هزار و ۸۵۴ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۹۶۸ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۹۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۳۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۰ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۲۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۵۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵۶۸ هزار و ۴۳۲ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۰۴ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۳۲۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد یک هزار و ۶۳۷ در یک روز به تعداد شش میلیون و ۲۲۱ هزار و ۵۷۱ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۴۵۳ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۸۹۰ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.)

۱. آمریکا یک میلیون و ۱۴ هزار و ۹۸۵ نفر (۳۸۸ نفر)

۲. برزیل ۶۶۱ هزار و ۸۸۵ نفر (۱۴۵ نفر)

۳. هند ۵۲۱ هزار و ۷۷۲ نفر (۳۴ نفر)

۴. مکزیک ۳۷۲ هزار و ۸۶۰ نفر (۴۳۴ نفر)

۵. روسیه ۳۲۷ هزار و ۹۹۰ نفر (۱۴۱ نفر)

۶. پرو ۲۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر (۳۴ نفر)

۷. اندونزی ۱۶۰ هزار و ۷۶۷ نفر (۹ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۴ هزار و ۸۷۸ نفر (۴۵۶ نفر)

۹. ایتالیا ۱۵۵ هزار و ۷۶۸ نفر (۴۳۵ نفر)

۱۰. ایران ۱۴۰ هزار و ۷۴۴ نفر (۲۵)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید