ورزش به سبک بچه پولدارها!

ورزش به سبک بچه پولدارها!

از همان ابتدا حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در مراسم افتتاحیه، گویای خاص بودن این باشگاه بود؛ باشگاهی بزرگ با وسعت هزار متر که هرکسی نمی‌تواند به آن پا بگذارد.

کد خبر : ۱۰۵۸۰۵
بازدید : ۲۵۹۱

افتتاح یک باشگاه ورزشی در شمال شهر تهران این روز‌ها حسابی سر و صدا کرده است. جمعه گذشته، مراسم افتتاحیه باشگاه بدن سازی فوق لاکچری در مجتمع سام سنتر برگزار شد، باشگاهی در منطقه فرشته و نه یک مجموعه معمولی، بلکه برای افراد خاص.

از همان ابتدا حضور لوتار ماتئوس، مارکوس مرک، آندریاس برمه و پیر لوییجی کولینا در مراسم افتتاحیه، گویای خاص بودن این باشگاه بود؛ باشگاهی بزرگ با وسعت هزار متر که هرکسی نمی‌تواند به آن پا بگذارد.

اگر فکر می‌کنید برای تمرین در این باشگاه باید مثل دیگر باشگاه‌های بدن سازی طبق عرف پول بدهید سخت در اشتباه هستید چرا که تمرین در این باشگاه طبق شنیده‌ها (به نقل از طرفداری) سالی ۳۲۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

اگر این رقم درست باشد با یک محاسبه ساده برای اشتراک طلایی این باشگاه باید ماهی ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بپردازید. البته برای این که در باشگاه مذکور تمرین کنید، صرف داشتن پول کفایت نمی‌کند و گویا این باشگاه فقط برای مدیران و افراد خاص است!

هر چند که باشگاه ورزشی تازه تاسیس در شمال تهران با اختلاف گران‌ترین باشگاه ورزشی پایتخت است، اما تمرین و ورزش در مناطق اعیان نشین پایتخت حتی در باشگاه‌های معمولی‌تر هم ارزان نیست.

خبرنگار در این باشگاه‌های لاکچری سرک کشیده تا ببیند ورزش به سبک پولدار‌ها چقدر در پایتخت آب می‌خورد.

ورزش در کنار بچه معروف‌ها

یکی از خاص‌ترین باشگاه‌های تهران در محله فرمانیه واقع شده است؛ باشگاهی که به پاتوق بچه معروف‌ها تبدیل شده و وقتی وارد آن می‌شوید کلی چهره معروف و شناخته شده می‌بینید؛ از بازیگر و ورزشکار گرفته تا شاخ‌های مجازی! ثبت نام در این مجموعه به صورت ماهانه است و چیزی حدود ۱۲ میلیون تومان آب می‌خورد!

باشگاه با باران مصنوعی!

یکی از باشگاه‌هایی که به ادعای مدیرانش بهترین امکانات را ارائه می‌کند و پول خوبی هم بابت اش می‌گیرد باشگاه چند طبقه‌ای است که در حوالی میدان آرژانتین تهران واقع شده است.

برای دریافت کارت عضویت ۳ ماهه این مجموعه باید ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و علاوه بر آن برای هر بار ورود به مجموعه و استفاده از خدمات ۱۵۰ هزارتومان نیز بپردازید.

یعنی اگر کسی بخواهد در مدت زمان عضویت ۳ ماهه خود هر روز از امکانات باشگاه استفاده کند باید ۲۴ میلیون تومان یا ماهی ۸ میلیون تومان هزینه کند.

در ازای این پول می‌توانید از باشگاه بدن سازی، ماساژ و ورزش‌های آبی متفاوت مجموعه استفاده کنید؛ مجموعه‌ای که به باران مصنوعی و تردمیل‌های زیر آب مجهز است!

تمرین با ویوی تهران!

به یکی دیگر از باشگاه‌های لاکچری پایتخت سر زدیم؛ باشگاهی با ارائه خدمات حرفه‌ای در فضایی وسیع حدود ۲ هزار متر، محیطی لوکس با امکان استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات ورزشی دنیا.

در این باشگاه می‌توانید ورزش و تمرین را در یکی از مرتفع‌ترین باشگاه‌های ورزشی کشور با نمایی کم نظیر از تهران بزرگ تجربه کنید؛ تجربه‌ای که البته خیلی گران به دست می‌آید. اگر بخواهید در این باشگاه در طول یک ماه ۲۰ روزش را تمرین کنید باید ۹ میلیون تومان بپردازید!

باشگاه با مجموعه‌ای از استخر‌ها

یکی دیگر از مجموعه ورزشی‌های لاکچری در شمال تهران و محله نیاوران واقع شده است و از امکاناتی، چون استخر روباز چهارفصل، استخر کودکان، حوضچه نمک، سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ، حمام سنتی، سالن بدن سازی، سالن ایروبیک، سالن بیلیارد، کافی شاپ و ... برخوردار است.

برای استفاده از همه این امکانات باید از کارت عضویت طلایی استفاده کنید که دریافت این کارت با اعتبار ۶ ماهه، ۴۲ میلیون تومان آب می‌خورد؛ یعنی ماهی ۷ میلیون ناقابل!

منبع: خراسان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید