آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۳۰

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۱/۰۱/۳۰

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۳۰ فروردین ماه را ۲۳ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۱۰۵۸۴۰
بازدید : ۱۹۰۶

فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۳۰ فروردین ۲۳ تفر اعلام شد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۰ هزار و ۸۷۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۴۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۷۸۸ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۵۲ هزار و ۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

یک هزار و ۲۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۰ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۳۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۶۸ هزار و ۲۴۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۵۰۴ میلیون و ۷۲۷ هزار و ۸۸۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد یک هزار و ۲۶۳ در یک روز به تعداد شش میلیون و ۲۲۳ هزار و ۲۱۰ نفر رسیده است. آمار بهبودیافتگان نیز به ۴۵۵ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۹۲۵ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است: (اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.)

۱. آمریکا یک میلیون و ۱۵ هزار و ۸۶۸ نفر (۳۸ نفر)

۲. برزیل ۶۶۱ هزار و ۸۸۵ نفر (۳۱ نفر)

۳. هند ۵۲۱ هزار و ۷۷۲ نفر (۱۸ نفر)

۴. مکزیک ۳۷۲ هزار و ۸۶۰ نفر (۳۵ نفر)

۵. روسیه ۳۲۷ هزار و ۹۹۰ نفر (۲۳۳ نفر)

۶. پرو ۲۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر (۳۴ نفر)

۷. اندونزی ۱۶۰ هزار و ۷۶۷ نفر (۹ نفر)

۸. بریتانیا ۱۴۴ هزار و ۸۷۸ نفر (۲۰۳ نفر)

۹. ایتالیا ۱۵۵ هزار و ۷۶۸ نفر (۸۵ نفر)

۱۰. ایران ۱۴۰ هزار و ۸۲۹ نفر (۲۳)

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید