قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۱

قیمت بیت کوین، امروز اول اردیبهشت ماه با ۰.۵۲ درصد افزایش نرخ به ۴۱,۶۴۸ دلار معادل ۱,۱۵۵,۰۸۶,۴۵۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۵۹۲۶
بازدید : ۶۶۹

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۴۱ قرار دارد. امروز اول اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۵۲ درصد به ۴۱,۶۴۸ دلار معادل ۱,۱۵۵,۰۸۶,۴۵۶ تومان رسید.

جلسه پس از عید پاک، بیت‌کوین مسیر خود را ترسیم کرد. داده‌ها نشان می‌دهد که بیت‌کوین/دلار آمریکا در ۱۹ آوریل به بالای ۴۱ هزار دلار رسید که بالاترین حد پنج روزه خود بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین روز‌های پایانی هفته را در وضعیتی نسبتاً آرام سپری کرد. با این حال، روز دوشنبه یک اصلاح ناگهانی، بزرگترین ارز دیجیتال بازار را به سمت پایین سوق داد و چشم‌انداز آن به کلی تغییر کرد.

در نتیجه این تغییر، بیت کوین در عرض چند ساعت، تقریباً ۲۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و تا پایین‌ترین سطح ماهانه خود در حدود ۳۸,۰۰۰ دلار سقوط کرد.

همانطور که دیروز گزارش شد، بیت کوین موفق شد تمام ضرر‌های وارده شده را جبران کند و حتی برای مدت کوتاهی به مرز ۴۱,۰۰۰ دلار نزدیک شود. علیرغم شکستی که در ابتدا مشاهده شد، این دارایی سطح مذکور را پس گرفت و اوایل امروز به حدود ۴۱,۷۵۰ دلار (در Bitstamp) رسید که بالاترین سطح قیمت در ۹ روز گذشته بود.

در حال حاضر، بیت کوین چند صد دلار ریزش کرده و ارزش بازار آن به مرز ۸۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده است.اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۲,۰۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است یک اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۴۱,۲۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۴۱,۰۰۰ دلار و منطقه خط روند مشاهده می‌شود. شکست نزولی زیر خط روند ممکن است قیمت را به ۴۰,۷۵۰ دلار یا میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته برساند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید