باشگاه لاکچری تعطیل شد

باشگاه لاکچری تعطیل شد

دعوت از ستاره‌های ورزشی جهان برای افتتاح یک باشگاه ورزشی در شمال تهران در حالی خبر ساز شد که برای استفاده سالانه از این مجموعه باید ۳۲۰میلیون تومان پرداخت کنند.

کد خبر : ۱۰۵۹۳۰
بازدید : ۷۲۹

رییس گروه اماکن و فضا‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: فعالیت باشگاه لاکچری در شمال تهران تعطیل است و هر اقدامی در آن منوط به اخذ مجوز و توجه به تعرفه مصوب این نهاد ورزشی خواهد بود.

رضا خرم اظهار کرد: با تذکر این نهاد ورزشی به مدیریت باشگاه مبنی بر اینکه باید برای هرگونه فعالیت قانونی، مجوز‌های لازم را اخذ کند، این باشگاه در حال حاضر با تعهدی که به این نهاد ورزشی ارائه داده تا زمان سپری شدن شرایط قانونی هیچ فعالیتی را نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال پس از اخذ مجوز قانونی، آیا کماکان شهریه این باشگاه لاکچری چند صدمیلیونی خواهد بود یا خیر؟ گفت: به هیچ عنوان این میزان شهریه صحت ندارد، بلکه در ابتدا باید تایید دستگاه‌های مرتبط را دریافت کند و پس از آن با ایجاد پرونده در این اداره کل مجوز فعالیت خود را اخذ کند.

رییس گروه اماکن و فضا‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد: در صورت تشکیل پرونده، پیش‌بینی می‌شود که حدود ۱۰ روز سیر مراحل و مجوز‌های لازم برای این باشگاه انجام شود. مجموعه‌های ورزشی برمبنای پروانه قانونی فعالیت می‌کنند و مجوز‌ها در کمیسیون ماده پنج این اداره کل صادر می‌شود.

خرم تاکید کرد: هم اینک باشگاه‌های ورزشی استان تهران طبق درجه‌بندی در چهار دسته از جمله یک، ۲، ۳ و ویژه تقسیم‌بندی، می‌شود که تعرفه هر باشگاه نسبت به یکدیگر ۲۰ درصد تفاوت خواهد داشت. باشگاه لاکچری با توجه به امکانات و شرایط به نسبت درجه سه تعرفه آن تا ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

طبق دسته‌بندی اماکن ورزشی کف قیمت مربوط به باشگاه‌های درجه سه بوده و پس از آن با درجه ۲، یک و ویژه قیمت‌ها ۲۰ درصد نسبت به رتبه قبلی، افزایش خواهد داشت.

وی اظهار کرد: مقدار تعرفه‌های قانونی باشگاه‌های ورزشی سالانه طبق درجه‌بندی توسط نمایندگان اداره کل ورزش استان تهران، تعزیرات، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سازمان صمت اعمال می‌شود و قیمت‌هایی که در سایر صفحات مجازی مطرح می‌شود فاقد ارزش لازم است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید