قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۳

قیمت بیت کوین امروز ۳ اردیبهشت ماه با ۲.۶۵ درصد کاهش نرخ به ۳۹۵۵۵ دلار معادل ۱۱۱۸۲۵۹۴۰۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۵۹۷۲
بازدید : ۸۳۲

فرادید | بیت کوین بار دیگر سقوط کرد و وارد کانال ۳۹ شد. امروز ۳ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۶۵ درصد به ۳۹۵۵۵ دلار معادل ۱۱۱۸۲۵۹۴۰۵ تومان رسید.

پس از این که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اعلام کرد که این بانک باید هرچه "سریع تر" نسبت به افزایش نرخ بهره اقدام کند، بیت کوین از بالاترین قیمت روزانه ۴۲۹۶۵ دلاری خود تا مرز ۴۰۵۸۶ دلار کاهش یافت.

به گزارش فرادید؛ ارزش بیت کوین در روز جمعه به زیر ۴۰هزار دلار سقوط کرد که در اواسط محدوده معاملاتی طولانی سه ماهه بود. این ارز دیجیتالی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ درصد کاهش ارزش داشته است. در سال جاری تاکنون، بیت کوین ۱۷ درصد کاهش یافته است.

یک تحلیلگر محبوب رمزارز‌ها که با نام مستعادر altcoin sherpa شناخته می‌شود عقیده دارد که بیت‌کوین بعد از ریزش به زیر ۴۰ هزار دلار پتانسیل رشد تا ۵۵ هزار دلار را دارد. البته این تحلیلگر فکر می‌کند اگر بیت‌کوین به زیر ۳۷ هزار دلار ریزش کند سناریو صعودی بازار باطل می‌شود.

این تحلیلگر عقیده دارد که تثبیت قیمت بیت‌کوین بالای محدوده ۴۶ هزار دلار می‌تواند یک رالی صعودی قوی ایجاد کند. او در رابطه با ریزش بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار گفت: «من شخصا عقیده دارم که ریزش بیت‌کوین به زیر ۴۰ هزار دلار یک انحراف بود نه شکست قیمت. البته اگر بیت‌کوین ۳۷ هزار دلار را از دست بدهد سناریو‌های صعودی باطل است. اما بالای مقاومت انفجاری قوی در انتظار است.»

Sherpa مهم‌ترین مقاومت بیت‌کوین برای شروع روند صعودی گسترده را محدوده ۵۵ تا ۶۰ هزار دلار می‌داند.

همچنین این تحلیلگر عقیده دارد که اگر بیت‌کوین ۵۵ هزار دلاری شود احتمالا اتریوم هم ۴ هزار دلاری می‌شود.
پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین طبق نظر هیاتی از کارشناسان بر این اساس است که امسال به ۸۰ هزار دلار خواهد رسید که رکورد جدیدی در تاریخ خواهد بود.

پنل فایندر متشکل از ۳۵ متخصص فین تک و ارز‌های دیجیتال معتقد است که بیت‌کوین در سال جاری به ۸۱ هزار و ۶۸۰ دلار خواهد رسید، اما در ماه دسامبر ارزش آن به ۶۵ هزار و ۱۸۵ دلار کاهش می‌یابد.

مارتین فروهلر، مدیرعامل مورفر یکی از صعودی‌ترین پیش‌بینی‌های پایان سال ۲۰۲۲ را ارائه کرد و گفت: بلاتکلیفی سیاسی، تورم و تمایل روزافزون به داشتن دارایی‌های تحت کنترل غیردولتی، بیت‌کوین را به بالاترین سطح تاریخ سوق می‌دهد.

جیسون پیزینو، تحلیلگر و معامله‌گر بازار رمزارز‌ها در یک مصاحبه ادعا کرد که بیت‌کوین در طولانی مدت هفت رقمی می‌شود.

در بازار رمزارز‌ها آنقدر پیش‌بینی‌های عجیب و غریب از بیت‌کوین دیدیم که بیت‌کوین یک میلیون دلاری حرف تازه‌ای نیست. اما یادتان باشد زمانی که بیت‌کوین در سال ۲۰۱۰ با قیمت ۰/۰۰۳ دلار شروع به کار کرد هیچکس فکر بیت‌کوین ۴۰ هزار دلاری را نمی‌کرد. اگر منطقی باشیم قربانیان بازار رمزارز‌ها چندین برابر افراد موفق بودند.

پیزینو عقیده دارد که بیت‌کوین یک میلیون دلاری دور از ذهن نیست و احتمال رشد ۲۵ برابر بیت‌کوین وجود دارد. او می‌گوید: «شاید در نگاه اول بازدهی ۲۵ برابری دور از ذهن به نظر می‌رسد، اما بیت‌کوین از دسامبر ۲۰۱۸ تا اوج قیمتی بازدهی ۲۲ برابر داشت. این یعنی بازدهی ۲۱۰۰ درصدی بیت‌کوین در سه سال. پس رشد ۲۵ برابر هم دور از ذهن نیست، اما من فکر می‌کنم این رشد خیلی طول می‌کشد.»

این تحلیلگر عقیده دارد که اگر بیت‌کوین قرار است تا یک میلیون دلار رشد کند باید همبستگی خود با سهام را قطع کند. جدا شدن از بورس نزدک یکی از چالش‌های بزرگ بیت‌کوین در رشد قیمت است. او عقیده دارد بیت‌کوین علاوه بر جدا شدن از نزدک باید شبیه طلا عمل کند. یعنی به عنوان دارایی امن در مقابل رویداد‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید