هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۷ اردیبهشت ماه در اغلب استان‌های کشور بارش باران رخ خواهد داد.

کد خبر : ۱۰۶۲۴۱
بازدید : ۳۵۸

فرادید | بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی ایران در روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت در غالب مناطق کشور بارش باران پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه به‌جز استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور در برخی از ساعات روز به‌ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها در این مدت در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران در روز جمعه نیز در نیمه غربی، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و شنبه و یکشنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق و شرق کشور در ساعاتی از روز بارش پیش‌بینی می‌شود. خلیج فارس نیز در روز جمعه مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری، به‌تدریج ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه کمی ابری و در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردابندرعباس و اهواز با دمای ۳۶ و ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴ و ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وضعيت آب و هوای ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید