قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۰۷

قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۷ اردیبهشت ماه تا لحظه تنظیم گزارش به ۱۸۹۴ دلار و ۲۵ سنت رسید.

کد خبر : ۱۰۶۲۵۲
بازدید : ۵۰۴

فرادید | طلا برا دیگر به کانال ۱۸۰۰ دلار بازگشت. امروز ۷ اردیبهشت ماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با کاهش ۴.۹۳ درصد به ۱۸۹۴ دلار و ۲۵ سنت رسید.

دلار پس از صعود به بالاترین حد خود از مارس ۲۰۲۰ در روز سه‌شنبه ثابت ماند، زیرا نگرانی‌ها در مورد کاهش رشد در چین و انتظارات فدرال رزرو برای افزایش شدید نرخ‌ها باعث افزایش تقاضا برای دلار شد. دلار قوی‌تر باعث می‌شود طلای با قیمت دلار برای سایر دارندگان ارز جذابیت کمتری داشته باشد.

به گزارش فرادید، طلا منطقه حمایتی کلیدی ۱۸۹۰ دلاری را دوباره آزمایش کرد، جایی که گاو‌ها ظاهر شدند. اکنون در حال تثبیت ضرر‌های بالای ۱۸۹۰ دلار است. در روند صعودی، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به ۱۹۱۵ دلار روبرو شود.

اگر حرکت صعودی وجود نداشته باشد، قیمت می‌تواند به زیر حمایت ۱۸۹۰ دلار کاهش یابد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۱۸۶۵ دلار است که زیر آن حتی می‌تواند ۱۸۵۰ دلار را آزمایش کند.

قیمت طلا در جلسه قبل حمایت شده بود، زیرا سرمایه‌گذاران به دنبال پوششی برای ترس از توقف رشد اقتصادی جهانی و افزایش تورم بودند. البته شمش به عنوان یک ذخیره امن ارزش در بحران‌های اقتصادی و سیاسی در نظر گرفته می‌شود.

قیمت لحظه ای فلزات گران بها

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید