قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰/۲/۱۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰/۲/۱۱

قیمت بیت کوین امروز ۱۰ اردیبهشت ماه با ۲.۴۳ درصد کاهش نرخ به ۳۷,۷۵۲ دلار معادل ۱,۰۸۹,۳۷۱,۷۱۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۳۷۶
بازدید : ۵۵۱

فرادید | روند نزول بیت کوین ادامه دارد. امروز ۱۱ اردیبهشت قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۴۳ درصد به ۳۷,۷۵۲ دلار معادل ۱,۰۸۹,۳۷۱,۷۱۲ تومان رسید.

قیمت بیت کوین محدود به بازه ۴۰ هزار و ۳۷ هزار دلار در حال نوسان است و به معامله‌گران هشدار می‌دهد که پیشنهاد‌های تهاجمی دارند. البته سوگیری قیمت با جهت‌دهی واضح هنوز دور از ذهن، اما عملکرد فعلی قیمت به نفع خرس‌ها منحرف شده است.

بیت کوین تا به امروز عملکرد ضعیف تری نسبت به شاخص S&P ۵۰۰ و طلا از خود نشان داده است، اما کمی جلوتر از اوراق قرضه بلندمدت خزانه داری قدم برمی دارد. همانطور که می‌دانید، از ابتدای سال جاری تاکنون، نوعی جو ریسک گریز به طور مستمر بازار را احاطه کرده است که تاحدود زیادی ناشی از ریسک کلان اقتصادی و مسائل ژئوپلیتیکی می‌باشد.

هنگامی که عدم اطمینان بر بازار غالب می‌شود، سرمایه‌گذاران تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض دارایی‌های سفته‌بازی مانند سهام و ارز‌های دیجیتال دوری می‌کنند. از سوی دیگر، با افزایش نرخ بهره، بازده اوراق کاهش می‌یابد و طلا و سایر کالا‌ها معمولاً با افزایش تورم عملکرد بهتری از خود نشان میدهند.

به گزارش فرادید؛ بیت‌کوین از ۶۹ هزار دلار گذشت و حالا ۳۷ هزار دلار قیمت دارد. روند بازار نزولی است و احتمال می‌رود بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار ریزش کند. اما بلومبرگ عقیده دارد بیت‌کوین به زودی ۱۰۰ هزار دلاری می‌شود.

بیت‌کوین دیگر کشش عرضه ندارد. مگر آنکه تقاضا و پذیرش ارز‌های دیجیتال کاهش پیدا کند. کاهش عرضه هم در بلندمدت یعنی رشد قیمتی زیاد. پذیرش بیت‌کوین هم به شدت در حال افزایش است و این موضوع هم قابل انکار نیست.

بسته شدن بالاتر از سطح ۴۰,۲۵۰ دلار می‌تواند در‌ها را برای افزایش مناسب باز کند. در مورد ذکر شده، قیمت حتی می‌تواند از مقاومت ۴۰,۸۰۰ دلار نیز فراتر رود. مقاومت بزرگ بعدی شاید نزدیک به منطقه ۴۱۲۵۰ دلاری باشد.

بیت‌کوین از زمان رکورد ۶۹ هزار دلاری که در ماه نوامبر به ثبت رسید، در یک روند نزولی میان‌مدت معامله می‌شود. مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۱.۷۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۱۴ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۱.۷۸ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است که در یک روز ۰.۱۰ درصد افزایش داشته است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید