وقتی بهنوش بختیاری تصمیم به خودکشی گرفت!

وقتی بهنوش بختیاری تصمیم به خودکشی گرفت!

بهنوش بختیاری، بازیگر تلویزیون و سینما در گفتگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی از شبی گفت که به گفته خودش قصد داشت ۳۰ عدد قرص زاناکس بخورد، اما صدایی در سرش گفت فردا روز دیگری است.

کد خبر : ۱۰۶۴۵۳
بازدید : ۲۵۶۰

بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی با اشاره به این که در یک سال اخیر، به گفته خودش، شاهد هجمه‌های بسیاری چه از سوی همکارانش و چه از سوی مردم علیه خود بوده است، چنین گفت:

«تاریخ نشان داده است هر کسی که می‌میرد عزیز و نازنین می‌شود و همه به یاد خوبی‌هایش می‌افتند. من در این مدت شاید بیش از ۱۰ بار آرزوی مرگ کرده‌ام. من، آدم بسیار قوی و قلدری هستم و گاهی اوقات با خود می‌گویم اگر فقط یک مورد از اتفاقاتی که برای من افتاد، برای یکی از آدم‌های سوسول دور و برم می‌افتاد دوام نمی‌آورند.

من شاهد هجوم‌های ۸۰ میلیونی آدم‌ها علیه خودم بوده‌ام. شاید اگر به شما یا هر کس دیگری، در یک جمع چهار نفره، یک نفر بد نگاه کند طاقت نیاورید، ولی من بار‌ها شاهد حمله همکارانم و حمله مردم بوده‌ام. حمله‌هایی نابخردانه و ناجوانمردانه.

چند وقت پیش شبی خیلی بد داشتم و با وجود تمام قدرتم و تمام کتاب‌هایی که دور و برم جمع کرده‌ام و تمام ویس‌های انگیزشی با عبارت‌های تاکیدی، یک مرتبه، یک جعبه زاناکس برداشتم و ۳۰ قرص کف دستم خالی کردم و به خودم گفتم تمامش کن. این قدر حالم بد بود. نمی‌دانم چه صدایی بود که به من گفت برو بیرون، قدم بزن، حالت عوض می‌شود و قطعا فردا روز بهتری است.»

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    خانم عزبزوقتی اونقدربه خودت می رسیدی همین میشد.

  • زهزا ارسالی در

    باسلام
    اگه بگفته خودتون هجوم هشتاد ملیونی علیه شما باشه لازمه یه کمی اعمال ورفتار وحرف های خودتون رابررسی کنید مگه میشه تمامی جمعیت کشور به یکنفر هنرپیشه هجوم اورند
    مگراینکه توهم داشته باشید ازاین هجوم ۸۰۰۰۰۰۰۰نفرایرانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید