۳۰ مصدوم و سه فوتی در شش تصادف شب گذشته

۳۰ مصدوم و سه فوتی در شش تصادف شب گذشته

سخنگوی سازمان اورژانس با اشاره به وقوع یک حادثه مرگبار در استان فارس گفت: ساعت ۲۰:۲۶ شب گذشته یک مورد حادثه وقوع تصادف بین یک دستگاه تریلر و موتورسیکلت در محور آباده طشک-نی‌ریز به سامانه ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

کد خبر : ۱۰۶۴۷۱
بازدید : ۷۴۵

سخنگوی اورژانس کشور از ۳۰ مصدوم و سه فوتی در پی وقوع شش تصادف در شب گذشته خبر داد.

مجتبی خالدی درباره وقوع شش تصادف طی شب گذشته در جاده‌های کشور اظهار کرد: ساعت ۲۰:۴۱ شب گذشته یک مورد حادثه واژگونی، در محدوده جاده قدیم تهران، بین ورودی اول دوم به سمت ساوه به سامانه ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع پنج دستگاه آمبولانس به محل وقوع حادثه اعزام شدند و اولین آمبولانس در مدت زمان ۸ دقیقه به محل رسید.

سخنگوی سازمان اورژانس ادامه داد: این حادثه شش مصدوم برجای گذاشته بود که تکنسین‌های اورژانس با حضور در محل به آن‌ها رسیدگی کردند. خوشبختانه هر شش مصدوم در محل درمان شدند و نیازی به انتقال به بیمارستان نداشتند.

وی همچنین با اشاره به وقوع یک حادثه مرگبار در استان فارس گفت: ساعت ۲۰:۲۶ شب گذشته یک مورد حادثه وقوع تصادف بین یک دستگاه تریلر و موتورسیکلت در محور آباده طشک-نی‌ریز به سامانه ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

خالدی با بیان اینکه آمبولانس پس از ۵ دقیقه به بالین حادثه‌دیدگان رسید، گفت: متاسفانه سه نفر در پی وقوع این حادثه جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور درباره تصادف دو دستگاه خودرو سواری در کمربندی داراب به سمت فلکه الله جنب باغ ستاره، گفت: ساعت ۲۳:۰۳ شب گذشته تصادف دو دستگاه خودروی سواری به سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: اولین آمبولانس در مدت زمان دو دقیقه به محل وقوع حادثه رسید و شرایط حادثه دیدگان را بررسی کرد.

خالدی گفت: طی این حادثه دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ساینا با یکدیگر برخورد کرده بودند که متاسفانه حادثه ۸ مصدوم داشت. ۳ نفر از مصدومان به مرکز درمانی منتقل شدند و ۵ نفر از مصدومان در محل، خدمات درمانی دریافت کردند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف دیگری با شش مصدوم نیز خبر داد و دراین‌باره گفت: ساعت ۲۲:۳۴ دقیقه شب گذشته تصادف دو دستگاه خودرو پژو و پژو ۴۰۵ به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام شد که بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه محل حادثه واقع در محور داراب-بندرعباس بعد از پمپ بنزین بندر بود گفت: اولین آمبولانس در مدت زمان دو دقیقه به محل رسید و به شرایط حادثه‌دیدگان رسیدگی کرد.

به گفته خالدی، این حادثه ۶ مصدوم داشته که برای تکمیل روند درمان از سوی سه آمبولانس حاضر در صحنه حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از واژگون شدن یک دستگاه سمند در محور سبزوار شاهرود، کیلومتر ۶۰ خبر داد و گفت: ساعت ۲۲:۱۰ شب گذشته حادثه چپ کردن یک دستگاه خودرو سمند به اورژانس اعلام شد که دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین آمبولانس در مدت زمان ۱۲ دقیقه به محل رسید، گفت: این حادثه ۵مصدوم داشت که همه این افراد برای تکمیل روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی با اشاره به تصادف دو دستگاه پراید با یکدیگر گفت: ساعت ۲۲:۴۳ شب گذشته، یکشنبه ۱۱ اردیبهشت، تصادف دو دستگاه خودرو سواری در مازندران، به اورژانس کشور اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن یک آمبولانس به سمت محل وقوع حادثه در محمودآباد حرکت کرد.

وی ادامه داد: آمبولانس در مدت زمان ۹ دقیقه به محل رسید و وضعیت مصدومان حادثه را بررسی کرد. از میان مصدومان یک نفر در محل درمان شد و چهار نفر برای تکمیل روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در پایان گفت: علت وقوع این حوادث از سوی کارشناسان و پلیس راهور بررسی خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید