قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۴

قیمت بیت کوین امروز ۱۴ اردیبهشت ماه با کاهش ۱.۳۶ درصد به ۳۸,۰۴۷ دلار معادل ۱,۰۹۳,۵۸۴,۹۲۱ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۵۱۹
بازدید : ۴۹۷

نوسان بیت کوین در کانال ۳۸ هزار دلار ادامه دار شده است. امروز ۱۴ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با ۱.۳۶ درصد کاهش نرخ به ۳۸,۰۴۷ دلار معادل ۱,۰۹۳,۵۸۴,۹۲۱ تومان رسید.

یکی از نکات مهم بازار در هفته‌های اخیر، همبستگی بالا بیت‌کوین با سهام ایالات متحده، به ویژه شاخص Nasdaq ۱۰۰ بوده است. اما S&P ۵۰۰ و Nasdaq هر دو در روز سه‌شنبه در موقعیت مثبت قرار داشتند، زیرا به نظر می‌رسد بازار‌های ارز‌های دیجیتال در روز‌های بدی به سر می‌رسند.

اگرچه بازار روندی نزولی دارد و بسیاری از بیت‌کوین ۲۸ هزار دلاری حرف می‌زنند، اما برخی از تحلیلگران عقیده دارند بازار به زودی دوباره جان می‌گیرد.

یک تحلیلگر ارز‌های دیجیتال به نام کریدیبل در جلسه استراتژی خود به صورت آنلاین برگزار می‌شود گفت: بسیاری انتظار دارند بیت‌کوین تا ۲۸ هزار دلار اصلاح کند. اگر بازار اصلاح کند اصلا جای نگرانی نیست و اصلاح هم برای بازار محتمل است، اما من عقیده دارم که بازار یک بالای دیگر دارد.

اگر به روند‌های صعودی قبلی دقت کنید بازار ابتدا سطوح پایینی را لمس و بعد رشد می‌کند. کریدیبل هم عقیده دارد که این بار هم همان اتفاق محتمل است. چون مدت زیادی است که بازار جرکت بزرگی نکرده احتمال می‌رود که حرکت بعدی بزرگ‌ترین ارز دیجیتال به سمت ۱۰۰ هزار دلار باشد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید