قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۷ اردیبهشت ماه با ۰.۷۸ درصد کاهش نرخ به ۳۶,۰۷۹ دلار معادل ۱,۰۳۸,۴۷۹,۸۹۶ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۵۶۶
بازدید : ۴۷۶

فرادید | حرکت بیت کوین در مدار نزول قیمت همچنان ادامه دارد. امروز ۱۷ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با کاهش ۰.۷۸ درصدی به ۳۶,۰۷۹ دلار معادل ۱,۰۳۸,۴۷۹,۸۹۶ تومان رسید.

بیت کوین با منفی شدن سیگنال‌های حرکتی، با یک روند صعودی کوتاه مدت سقوط کرد. این ارز دیجیتال ممکن است شاهد کاهش بیشتر به سمت ۳۰هزار دلار باشد که نزدیک به انتهای محدوده معاملاتی یک ساله است.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین در چند ماه گذشته نتوانست سطح ۴۰هزار دلاری را نگه دارد و ۴۷ درصد از بالاترین قیمت خود در حدود ۶۹هزار دلار در نوامبر سال گذشته عقب‌نشینی کرد.

روز گذشته قیمت بیت کوین تا ۱۰ درصد کاهش یافت. کاهش روز پنجشنبه، بزرگترین کاهش قیمت در دو ماه گذشته بود. در ۲۴ ساعت گذشته نیز، ۸.۰۸% کاهش قیمت در رمزارز اول بازار را شاهد بودیم که آنرا به ۳۶۴۹۰ دلار رسانده است. ارزش بازار بیت کوین نیز امروز تا مرز ۶۹۴.۹۹۴ میلیارد دلار کاهش یافته است.

گفتنی است که حجم فروش فعلی بیت کوین نسبت به افت قیمت‌های قبلی چندان زیاد نیست. اندیکاتور‌های تکنیکال نیز به کاهش بیشتر و حرکت به سمت منطقه حمایتی ۳۰,۰۰۰ تا ۳۲,۰۰۰ دلاری اشاره می‌کنند.

جفری هالی (Jeffrey Halley)، تحلیلگر ارشد بازار در کارگزاری Oanda در ایمیلی عنوان کرد: در صورتی که احساسات ریسک پذیری در بازار‌ها همچنان به روند نزولی خود ادامه دهد، نمودار‌های تکنیکال در واقعیت حاکی از آن خواهند بود که بیت‌کوین می‌تواند به ۲۸,۰۰۰ دلار و سپس ۲۰,۰۰۰ دلار برسد.

ادول پاتل (Edul Patel)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران پلتفرم سرمایه گذاری رمزارزی Mudrex عنوان کرد: قیمت بیت کوین نزدیک به ۱۰ درصد کاهش یافته و درحال از دست دادن حمایت خود است. این احتمال وجود دارد که ممکن است BTC به زیر سطوح فعلی خود نیز کاهش پیدا کند. هم اکنون حمایت بعدی بیت کوین در سطح ۳۲,۰۰۰ دلاری قرار دارد.

در پایان ماه مارس (فروردین)، مدیر صندوق سرمایه گذاری گلکسی دیجیتال اظهارات مثبت تری را بیان کرد و عنوان کرد که انتظار دارد قیمت رمزارز‌ها تا پایان سال افزایش یابد.

نووگراتز علیرغم اینکه نسبت به دورنگار بلند مدت بازار رمزارز‌ها خوشبین است، اما همچنان در زمینه عملکرد این بازار در هفته‌ها یا حتی ماه‌های آینده شک و تردید دارد، زیرا سهام و سایر دارایی‌های پرخطر به دنبال افزایش نرخ بهره تحت فشار قرار می‌گیرند.

وی یکی از حامیان سرشناس پذیرش رمزارز‌ها است و با قاطعیت معتقد است که این عامل منجر به رالی بعدی بازار خواهد شد و انتظار می‌رود آغاز آن در پایان سال جاری تحقق یابد.

از طرف دیگر یک شرکت آمریکایی پیش‌بینی کرده است که بیت‌کوین در طولانی‌مدت به ۴/۸ میلیون دلار می‌رسد. اما خب این قیمت‌ها فقط پیش‌بینی است. پیش‌بینی به این معنی نیست که بیت‌کوین حتما به این قیمت می‌رسد. برخی از کارشناسان هم عقیده دارند که بیت‌کوین در طولانی‌مدت به نیم میلیون دلار می‌رسد.

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۷ منبع: تجارت نیوز

هیچ‌کدام از این شرکت‌ها و تحلیلگران زمان مشخصی برای پیش‌بینی خود اعلام نکردند و عقیده دارند این می‌تواند نهایت رشد قیمت بیت‌کوین باشد. به نوعی این پیش‌بینی برای سال‌ها بعد از این است که بیت‌کوین جای طلا را بگیرد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید