آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۸

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۰۲/۱۸

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۲ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۶۶۵۳
بازدید : ۷۸۷

فرادید | وزارت بهداشت، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۸ اردیبهشت ماه را ۱۲ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۱ هزار و ۱۷۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۸۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۱۸۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۵ هزار و ۴۲۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۸۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۱ میلیون و ۴۹۳ هزار و ۱۷۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

شمار مبتلایان به کرونا در جهان تاکنون به ۵۱۷ میلیون و ۱۳ هزار و ۸۱۲ نفر رسیده است. مرگ شش میلیون و ۲۷۵ هزار و ۸۸۲ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و ۴۷۱ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۳۷۶ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

بر اساس آمار‌های رسمیِ همه‌گیری کرونا، آمریکا با بیش از ۸۳.۵ میلیون مبتلا و بیش از یک میلیون قربانی همچنان در صدر فهرست کشور‌های درگیر با این بیماری قرار دارد و هند نیز با آمار بیش از ۴۳.۱ میلیون مبتلا پس از آمریکا در رتبه دوم جهانی به لحاظ میزان ابتلا قرار گرفته است.

همچنین آمار مبتلایان به کووید-۱۹ در برزیل هم از ۳۰.۵ میلیون نفر فراتر رفته و در حال حاضر سومین کشور جهان به لحاظ بالاترین شمار مبتلایان است.

برزیل در عین حال با بیش از ۶۶۴ هزار جان باخته پس از ایالات متحده، دومین رکورددار تعداد قربانیان کووید ۱۹ در جهان محسوب می‌شود و پس از آن هند با بیش از ۵۲۴ هزار قربانی، سومین کشور به لحاظ ثبت بالاترین آمار مرگ و میر کرونایی در این فهرست جهانی است.

بنابر جدول به‌روز شده در پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمار‌ها را تاکنون داشته‌اند تا صبح امروز (یکشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

آمار جهانی کرونا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید