قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۴

قیمت بیت کوین امروز ۲۴ اردیبهشت ماه با ۵.۶۷ درصد افزایش نرخ به ۳۰۰۸۵ دلار معادل ۹۲۳۱۱۳۰۹۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۸۱۶
بازدید : ۷۳۸

فرادید | بیت کوین بار دیگر به کانل ۳۰ هزار دلار بازگشت. امروز ۲۴ اردیبهشت ماه قیمت بیت کوین با افزایش ۵.۶۷ درصد به ۳۰۰۸۵ دلار معادل ۹۲۳۱۱۳۰۹۷ تومان رسید.

بازار رمزارز‌ها هم در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۶ درصد رشد کرد و آلت‌کوین‌ها عملکرد بهتری نسبت به بیت‌کوین داشتند. مثلا ارز‌های دیجیتال گالا و مانا بیش از ۶۰ درصد در چند ساعت اخیر پرواز کردند.

به گزارش فرادید؛ هنوز هیچ دیتای وجود ندارد که چرا بازار رمزارز‌ها ناگهان رشد کرد، اما به نظر می‌رسد که تقاضا زیر محدوده ۳۰ هزار دلار به شدت زیاد است. ارزش بازار رمزارز‌ها هم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رشد کرد و تقریبا می‌توان گفت تنها ارز‌هایی که ریزش کردند استیبل‌کوین‌ها هستند.

دامیننس بیت‌کوین به ۴۴ درصد رسید و این نشانه خوبی برای بازار است. زمانی که دامیننس بیت‌کوین افزایش پیدا می‌کند می‌توان به رشد قیمت آن امیدوار بود.

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو معتقد است زمستان جدیدی در بازار ارز‌های دیجیتال آغاز شده است. هاسکینسون ورود همه کسانی که پیش از این چنین دوره‌ای را در بازار تجربه نکرده بودند به زمستان ارز دیجیتال خوشامد گفت و افزود که از سال ۲۰۱۱ بسیاری از این دوره‌ها را دیده است. بنیان‌گذار کاردانو گفت ما در فازی قرار داریم که همه وحشت‌زده هستند، روشن است که هفته‌ها و ماه‌ها طول می‌کشد تا بازار کف خود را پیدا کند و پس از آن یک بازار صعودی طولانی در پیش خواهد بود.

هولگر زشاپیتز، اقتصادددان در توئیتر به جامعه کریپتو یادآوری کرده است که سقوط آزاد بازار کریپتو که در حال حاضر اتفاق می‌افتد اولین مورد نیست و هیچ چیز غیرعادی در مورد آن از نظر تاریخی وجود ندارد. او نوشت در حال حاضر، ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین، ۶۱ درصد از بالاترین رکورد خود در نوامبر ۲۰۲۱ (آبان ۱۴۰۰) سقوط کرده است.

در سال ۲۰۲۰، قیمت بیت کوین تقریباً ۸۰ درصد سقوط کرد. زمانی که بیت کوین برای مدت کوتاهی به زیر ۴۰۰۰ دلار رسید.

در مصاحبه اخیر مارک موبیوس (Mark Mobius)، مدیر صندوق سرمایه گذاری در بازار‌های نوظهور با the Financial News، او نیز پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین ممکن است تا سطح ۱۰،۰۰۰ دلار هم سقوط کند.

موبیوس گفت که با وجود افزایش کمک‌های اخیر، بحران ارز‌های دیجیتال به پایان نرسیده است. او نسبت به خرید‌های در بازار نزولی هشدار داد. این سرمایه گذار افسانه‌ای معتقد است که معامله گران در نهایت یک چاقوی در حال سقوط را در دست می‌گیرند.

این سرمایه گذار کهنه کار بازار‌های نوظهور می‌گوید که خرید بیت کوین فقط با قیمت ۲۰،۰۰۰ دلار منطقی است. او انتظار دارد زمانی که بیت کوین به سطح فوق الذکر بازگردد، یک جهش کوتاه مدت رخ دهد. موبیوس معتقد است که هیچ نوع بهبودی پایدار نمی‌باشد.

اگر بیت‌کوین بخواهد تغییر روند داشته باشد اول باید مقاومت محدوده ۳۲ هزار دلار را پشت سر بگذارد تا خیال بازار از سقوط به زیر ۲۳ هزار دلار کمی راحت شود. بعد از مقاومت ۳۲ هزار دلار مقاومت‌های زیاد دیگری پیش‌روی بازار است.

برخی از کارشناسان عقیده دارند که تا زمانی که بیت‌کوین بالای ۴۰ هزار دلار تثبیت نشود نمی‌توان گفت روند بیت‌کوین تغییر کرد و احتمال سقوط زیاد است. اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۳۰۰۰۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند شروع به کاهش دوباره کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۸۸۰۰ دلار است.

حمایت عمده بعدی نزدیک به سطح ۲۷۶۵۰ دلار دیده می‌شود. شکست نزولی و بسته شدن به زیر سطح حمایت ۲۷۶۵۰ دلاری ممکن است ضرر را تسریع کند. حمایت اصلی بعدی می‌تواند ۲۶۲۰۰ دلار باشد که کمتر از آن خرس‌ها ممکن است حرکت به سمت منطقه حمایت ۲۵۵۰۰ دلاری را هدف قرار دهند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید