قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

قیمت بیت کوین امروز ۲۵ اردیبهشت ماه با افزایش ۱.۲۴ درصد به ۳۰,۰۶۹ دلار معادل ۹۲۷,۱۱۷,۴۷۷ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۶۸۵۹
بازدید : ۸۲۰

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۳۰ هزار دلار قرار دارد. امروز ۲۵ اردیبشهت ماه قیمت بیت کوین با ۱.۲۴ درصد افزایش نرخ به ۳۰,۰۶۹ دلار معادل ۹۲۷,۱۱۷,۴۷۷ تومان رسید.

با کاهش احساسات نزولی، روز جمعه اکثر ارز‌های دیجیتال مسیری صعودی را در پیش گرفتند. به نظر می‌رسد که خریداران کوتاه‌مدت به بازی بازگشته‌اند، اگرچه شاخص‌های تکنیکال، صعودی محدود را نشان می‌دهند. در این مدت، بیت کوین نیز به ۳۰۰۰۰ دلار بازگشت.

میلیاردر و طرفدار مشهور بیت کوین، جک دورسی، که از بنیانگذاران توییتر و مدیر اجرایی آن تا ۲۹ نوامبر (۸ آذر ۱۴۰۰) سال گذشته بود، در توییتر توضیح داد که چرا معتقد است قیمت بیت کوین پس از سقوط اخیر، در آینده دوباره افزایش خواهد یافت.

دورسی گفت که در حال حاضر به سقوط قیمت بیت کوین نگاه نمی‌کند. او مطمئن است که بیت کوین همیشه در دراز مدت دوباره افزایش خواهد یافت. دلیل اعتماد او پذیرش رو به رشد بیت کوین است. زیرا "مردم بیشتری می‌توانند از آن استفاده کنند".

به گزارش فرادید؛ اما باید توجه داشت که سناریو‌های نزولی برای بیت‌کوین بسیار بیشتر از احتمال صعود است. اول اینکه بعد از سیاست‌های انقباضی فدرال رزرو برای کنترل تورم بیت‌کوین و بازار‌های مالی پرریسک روندی نزولی پیدا کردند، اما تورم کاهش نیافت.

این یعنی احتمالا سیاست‌های انقباضی فعلا ادامه دارند. دومین مورد در رابطه با خروج سرمایه است. ارزش بازار رمزارز‌ها از ۳ هزار میلیارد دلار به هزار و ۲۰۰ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد و هر روز بیشتر از دیروز سرمایه از بازار رمزارز‌ها خارج می‌شود.

براساس داده‌‍‌های زنجیره‌ای در چند هفته اخیر بیش از ۷۰۰ هزار بیت‌کوین فروخته شده و اگر بیت‌کوین نتواند مقاومت‌های خود را پشت سر بگذارد احتمالا فشار فروش بیشتر هم می‌شود.

سومین دلیل ریزش بیت‌کوین تکنیکال است. اگر به نمودار روزانه بیت‌کوین توجه کنید یک کانال رنج از اول ۲۰۲۲ می‌بینیم. کف این کانال محدوده ۳۲ هزار دلار و سقف کانال ۴۸ هزار دلار است، اما بعد از ریزش بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار این کانال رنج از بین رفت و برگشت بیت‌کوین عملا یک پولبک محسوب می‌شود و احتمالا شاهد ریزش باشیم.

قمیت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید