قیمت آپارتمان در منطقه ۴ تهران

قیمت آپارتمان در منطقه ۴ تهران

واسطه‌های ملکی منطقه ۴ می‌گویند تعداد معاملات در اردیبهشت نیز بهبود چندانی نسبت به فروردین پیدا نکرده و بازار معاملات ملکی در این منطقه کم رمق است.

کد خبر : ۱۰۷۰۸۹
بازدید : ۵۲۹

بازار فروش آپارتمان‌های مسکونی در شرق تهران مانند سال‌های گذشته پرمعامله نیست و از حجم معاملات آن کاسته شده است.

در طول دوره جهش و حتی در دوره قبلی ثبات قیمت مسکن در فاصله سال‌های ۹۲ تا ۹۶، تقریبا همیشه منطقه ۴ واقع در شرق تهران یکی از دو منطقه پرمعامله بازار مسکن شهر تهران بود.

در واقع در هر یک از دو منطقه مذکور ماهانه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از معاملات مسکن شهر تهران صورت می‌گرفت. اما پس از دوره اخیر جهش قیمت مسکن، اقبال به معامله در مناطق ارزان‌تر افزایش پیدا کرد و اوضاع به شکلی ادامه پیدا کرد که رفته رفته برخی دیگر از مناطق قیمت مناسب تهران مثل منطقه ۱۰ جای منطقه ۴ را به لحاظ سهم از کل معاملات گرفتند.

در ماه گذشته نیز منطقه ۱۰ به عنوان دومین منطقه پرمعامله تهران با سهم ۷/ ۱۰ درصدی از معاملات معرفی شد. این در حالی است که رتبه منطقه ۴ به لحاظ سهم از معاملات در فروردین، چهارم بود و ۸ درصد از کل خرید و فروش‌های ملکی تهران در نخستین ماه امسال در این منطقه انجام و ثبت شده است.

واسطه‌های ملکی منطقه ۴ می‌گویند تعداد معاملات در اردیبهشت نیز بهبود چندانی نسبت به فروردین پیدا نکرده و بازار معاملات ملکی در این منطقه کم رمق است.

بررسی فایل‌های موجود در بازار فروش آپارتمان مسکونی منطقه ۴ نیز نشان می‌دهد آپارتمان‌هایی که قیمت پیشنهادی آن‌ها کمتر از میانگین قیمت‌های متعارف هر یک از محله‌های این منطقه است، کم نیست، اما با وجود تنوع فایل و قیمت، بسیاری از بازدید‌های ملکی به عقد قرارداد خرید منجر نمی‌شود.

در واقع جست‌وجوگران مسکن در منطقه ۴ با توجه به ثبات نسبی قیمتی که در ماه‌های اخیر همواره در این منطقه برقرار بوده، عجله‌ای برای انجام معامله ندارند و ترجیح می‌دهند در بازه زمانی وسیع تری نسبت به ارزیابی فایل‌های موجود اقدام کنند.

قیمت آپارتمان

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید