اجرای حکم قصاص قاتل محیط‌بانان زنجانی

اجرای حکم قصاص قاتل محیط‌بانان زنجانی

در پی به شهادت رسیدن دو نفر از محیط‌بانان در حین انجام مأموریت در زنجان توسط افراد ناشناس، برای پیگیری بررسی موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوری صادر شده بود.

کد خبر : ۱۰۷۱۵۹
بازدید : ۸۶۴

حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهار کرد: حکم قاتل دو محیط‌بان زنجانی که در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آن‌ها به شهادت رسیدند اجرا شد.

وی افزود: در پی به شهادت رسیدن دو نفر از محیط‌بانان در حین انجام مأموریت در زنجان توسط افراد ناشناس، برای پیگیری بررسی موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوری صادر شده بود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان بیان کرد: در همین راستا نظر به حساسیت و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم، پرونده مذکور در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی و حکم نهایی صادر و پس از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز (دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱) در محل زندان مرکزی زنجان اجرا شد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان در ادامه گفت: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی با جدیت و بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد و نمونه بارز این امر اجرای همین حکم بود که با پیگیری‌های انجام شده توانستیم پرونده با فوریت رسیدگی و حکم اجرا شود.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید