هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۳

بر اساس هشدارهای سازمان هواشناسی ایران، امروز 3 خرداماه در مناطق شمالی کشور رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید وقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۱۰۷۱۷۳
بازدید : ۷۱۴

فراديد | با توجه به تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران امروز ۳ خرداد در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، بخش‌هایی از گیلان، مازندران و چهارشنبه ۴ خرداد علاوه بر نواحی ذکر شده در بخش‌هایی از گلستان و ارتفاعات البرز رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید وقت پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط پنجشنبه با شدت کمتر در اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، خراسان رضوی انتظار می‌رود. جمعه در بخش‌هایی از ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و سواحل دریای خزر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فراديد و به نقل از سازمان هواشناسی ايران، وضع هوا شنبه مجدد در نواحی شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز در نواحی شمال غرب، غرب، جنوب غرب، جنوب، مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل غربی خزر و به‌تدریج در بخش‌هایی از شمال شرق و غرب گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

امروز خلیج فارس و طی روز‌های چهارشنبه تا شنبه نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و غرب، تنگه هرمز مواج خواهد بود همچنین طی سه روز آینده دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنج‌شنبه صاف تا کمی ابری و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۴۲ و۴۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۷ درجه سانتیگراد و سنندج با دمای ۷ و۹ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور است.

هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید