قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۴

قیمت بیت کوین امروز ۴ خردادماه با ۲.۲۲ درصد کاهش نرخ به ۲۹,۴۴۷ دلار معادل ۹۰۰,۳۴۲,۰۲۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۱۸۶
بازدید : ۴۷۸

فرادید | تلاش بیت کوین برای ثبات در کانال ۳۰ هزاردلار بی نتیجه ماند. امروز ۴ خردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۲۲ درصد به ۲۹,۴۴۷ دلار معادل ۹۰۰,۳۴۲,۰۲۵ تومان رسید.

طی ۲۴ ساعت گذشته سناریوی تکراری را در بازار ارز‌های رمزنگاری شده شاهد بودیم. پس از معاملات ساید روز‌های گذشته، بیت کوین در روز‌های پایانی هفته پایین‌تر از مارک ۳۰ هزار دلار در نوسان بود.

به گزارش فرادید؛ یکشنبه بعد از ظهر گاو‌ها بار دیگر به میدان بازگشتند و توانستند این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کند. در نتیجه این تلاش، قیمت بیت کوین از این مارک روانی گذشت و به بالاترین سطح چند روز اخیر خود در حدود ۳۰ هزار و ۶۰۰ دلار رسید.

هرچند درست مشابه با آنچه طی یکی دو هفته گذشته شاهد بودیم، قیمت بار دیگر در این منطقه شکست خورد و در عرض چند ساعت با از دست دادن حدود ۲ هزار دلار، به حدود ۲۹ هزار دلار بازگشت.

در حال حاضر بیت کوین توانسته است اندکی از ارزش از دست رفته خود را بازیابد. ولی همچنان با سه درصد کاهش در تایم فریم روزانه در منطقه قرمز به سر می‌برد. در نتیجه این تغییرات ارزش بازار رمز ارز برتر بازار به حدود ۵۶۰ میلیارد دلار رسیده است.

اگر در چند روز گذشته بازار رمزارز‌ها را چک کرده باشید احتمالا متوجه شدید که بازار در محدوده قیمتی مشخصی در نوسان است. بیت‌کوین در دو هفته گذشته در محدوده‌ای بین ۲۸ هزار و ۵۰۰ دلار تا ۳۱ هزار و ۵۰۰ دلار در نوسان بود. البته پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که این روند ناپایدار زیاد طول نمی‌کشد.

بسیاری از کارشناسان دلیل ناپایداری بیت‌کوین را سقوط استیبل‌کوین UST می‌دانند. سقوط این ارز دیجیتال باعث خروج سرمایه زیادی از بازار شد و طبیعی است که بازار را ناپایدار کند. البته بیت‌کوین نمی‌تواند زیاد در این محدوده بماند. اگر مقاومت خود را پشت سربگذارد صعود می‌کند و اگر حمایت به پایین شکسته شود احتمالا سقوط می‌کند.

یک استراتژیست ارز دیجیتال به نام کریدیبل معتقد است که با وجود اینکه احساسات بیت‌کوین نزولی است، اما در حال آماده شدن برای ایجاد یک رکورد جدید است. کریدیبل عقیده دارد که بیت‌کوین در یک دهه گذشته در یک بازار صعودی کلان بود و سقوط‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به عنوان دوره‌های اصلاحی عمل می‌کنند.

او می‌گوید که بیت‌کوین در میانه موج پنجم بزرگی قرار دارد که در اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شد. حالا این موج می‌تواند قیمت بیت‌کوین را به ۱۰۰ هزار دلار برساند. کریدیبل می‌گوید: بیشتر مردم انتظار دارند که بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۴ روند نزولی یا رنج داشته باشد. من انتظار دارم که سال ۲۰۲۴ سال بسیار بزرگ‌تری است و عقیده دارد که ۱۰۰ هزار دلار به زودی اتفاق می‌افتد.

در هر صورت و باتوجه به شراایط فعلی بازار اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۹,۶۵۰ دلاری را پاک کند، می‌تواند به حرکت نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۹,۰۰۰ دلار است.

اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۲۸,۸۵۰ دلار است. حمایت اصلی نزدیک به سطح ۲۸,۵۰۰ دلار است. یک حرکت واضح به زیر منطقه حمایتی ۲۸,۵۰۰ دلاری ممکن است شروع یک کاهش عمده باشد. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند به ۲۷,۸۰۰ دلار کاهش یابد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید