قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۷ خرداماه با ۲.۶۱ درصد کاهش نرخ به ۲۸,۸۴۵ دلار معادل ۹۰۰,۲۶۶,۸۷۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۲۵۶
بازدید : ۶۶۳

فرادید | بیت کوین نتوانست کانال ۲۹ هزار دلار را حفظ کند. امروز ۷ خردادماه قیمت بیت کوین با کاهش ۲.۶۱ درصد به ۲۸,۸۴۵ دلار معادل ۹۰۰,۲۶۶,۸۷۲ تومان رسید.

اکثر ارز‌های رمزپایه روز پنجشنبه کاهش یافتند و برای مدت کوتاهی مسیر خود را از روند افزایش قیمت سهام جدا کردند.

به گزارش فرادید؛ طی ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین به کاهش قیمت خود تا زیر مارک ۳۰,۰۰۰ دلار ادامه داد و با از دست دادن حمایت‌های مهم ۲۹ و ۲۸ هزار دلار، تا پایین‌ترین سطح چند روزه خود سقوط کرد.

موج اصلاحی که بعد از آن در بازار ایجاد شد، قیمت رمز ارز نخست بازار را به حدود ۲۹,۰۷۰ دلار فعلی رساند. ارزش بازار این ارز نیز اکنون حدود ۵۵۳.۸۰۴ میلیارد دلار است.

بر اساس گزارش جدید Fortune، استراتژیست‌های جی‌پی‌مورگان عقیده دارند که بیت‌کوین فضای رشد زیادی دارد، اما بازار املاک و مستغلات دچار رکود می‌شود. قیمت هدف استراتژیست‌های جی‌پی‌مورگان برای بیت‌کوین حدود ۳۸ هزار دلار است. با توجه به قیمت فعلی بیت‌کوین که حدود ۲۹ هزار دلار است، رشد تا ۳۸ هزار دلار یعنی رشد ۳۰ درصدی.

گرچه بانک جی‌پی‌مورگان بعد از شروع روند نزولی دیدگاه خود نسبت به رمزارز‌ها را تغییر داد، اما حالا بیت‌کوین را به املاک و مستغلات ترجیح می‌دهد. استراتژیست‌های این بانک گزارش دادند بیت‌کوین پرپتانسیل‌تر از املاک است.

پلن بی، تحلیلگر حوزه رمزارز‌ها چند روز گذشته را صرف انتشار تئوری‌های خود در مورد قیمت بیت‌کوین کرده است. این تحلیلگر خاطرنشان کرد که به نظر می‌رسد، مدل قدیمی‌تر انباشت به جریان (S ۲ F) به جای به‌روزرسانی که نشان می‌دهد بیت‌کوین به زودی به ۱۰۰هزار دلار می‌رسد، با مسیر فعلی دارایی مطابقت دارد.

داده‌های شرکت بلاک‌چین Arcane Research نشان می‌دهد که قیمت بیت‌کوین برای هشت هفته متوالی در حال کاهش بوده است که نقطه عطف جدیدی در تاریخ پرتلاطم آن است. با این حال، پس از ماه‌ها نوسانات گیج‌کننده و افت‌های تکان‌دهنده، مشخص شد که این سکه سرانجام در حال ثبات است.

بر اساس اطلاعات Arcane Research، بیت‌کوین در صورتی که به زیر سطح حمایت ۲۹ هزار دلاری سقوط کند، می‌تواند تا ۲۵هزار دلار کاهش یابد. از سوی دیگر، اگر سکه خود را بالا بکشد، باید مقاومت ۳۰هزار و ۵۰۰ دلاری سپس مقاومت ۳۵هزار دلاری را بشکند

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید