هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۷

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۷ خردادماه در برخی استان‌های کشور باران پراکنده رخ خواهد داد.

کد خبر : ۱۰۷۲۸۴
بازدید : ۵۰۳

فرادید | بر اساس هشدارهای سازمان هواشناسی ایران امروز ۷ خردادماه در برخی مناطق ۶ استان کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده باران رخ می‌دهد

امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، زنجان، شمال مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های تهران و البرز در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده این شرایط در استان اردبیل نیز پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات تهران، البرز و جنوب سیستان و بلوچستان، سه شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات تهران و البرز، در ساعات بعد از ظهر رگبار پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

از امروز تا چهارشنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا در غرب استان هرمزگان، بوشهر، جنوب فارس و جزایر شرقی خلیج فارس وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

از امروز تا دوشنبه شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

وضعيت هواشناسی ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید