قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۰۹

قیمت بیت کوین امروز ۹ خردادماه با ۱.۰۷ درصد افزایش نرخ به ۲۹,۳۶۲ دلار معادل ۹۰۴,۸۶۳,۴۳۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۳۲۴
بازدید : ۶۷۴

فرادید | بیت کوین با نوسان ناچیزی همچنان در کانال ۲۹ هزار دلار قرار دارد. امروز ۹ خردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۱.۰۷ درصد به ۲۹,۳۶۲ دلار معادل ۹۰۴,۸۶۳,۴۳۵ تومان رسید.

برای اولین بار در تاریخ بیت کوین، قیمت آن برای نه هفته متوالی به یک روند کاهشی مستمر ادامه می‌دهد. هرچند هنوز چند ساعتی به پایان هفته باقی مانده و ممکن است در همین مدت همه چیز تغییر کند، اما با توجه به آنچه طی چند روز گذشته شاهد بودیم، به نظر می‌رسد این سناریوی کمتر محتمل باشد.

به گزارش فرادید؛ در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمتی در حدود ۲۹,۰۰۰ دلار معامله می‌شود که ۰.۶ درصد افزایش در یک روز و ۳.۰۱ درصد کاهش در تایم فریم هفتگی را نشان می‌دهد. گفتنی است که بیت کون کندل این هفته را در تراز ۳۰,۲۶۴ دلار باز کرده بود که بیش از ۴ درصد با قیمت فعلی فاصله دارد.

درباره معاملات امروز بازار ارز‌های دیجیتال می‌توان به کاهش چشمگیر ارزش معاملات اشاره کرد که افت ارزش معاملات بیت کوین می‌تواند نکته‌ای مورد توجه برای معامله گران باشد. ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته حدود ۱۷ میلیارد دلار بوده که عددی بسیار کوچک برای این ارز بزرگ محسوب می‌شود.

ارزش بازار بیت کوین هم ۵۵۱ میلیارد دلار است. این ارز فاصله زیادی با قله ۶۸,۶۶۴ دلاری خود دارد و از این عدد، ۵۷ درصد کاهش قیمت را ثبت کرده است. در همین حال، شاخص ترس و طمع بیت کوین همچنان در حالت "ترس شدید" قرار دارد.

یک استراتژیست معروف ارز‌های دیجیتال عقیده دارد که زمان آن است که بیت‌کوین یک رویداد فروش بزرگ را شروع کند. او فکر می‌کند که سناریوی ریزش بازار رمزارز‌ها به زودی اتفاق می‌افتد.

این استراتژیست که با نام مستعار کاپو شناخته می‌شود به ۳۲۳ هزار دنبال‌کننده خود در توئیتر گفت: تقاضا برای بیت‌کوین در محدوده قیمتی ۲۸ هزار دلار تقریبا تمام شده و این یعنی خرس‌ها برنده بازی بیت‌کوین هستند. حالا دیگر عرضه زیاد می‌تواند حمایت‌های مهم بیت‌کوین را بشکند.

تقریبا دو هفته است که بیت‌کوین بالای سطح ۲۸ هزار دلار معامله می‌شود، اما توان رشد ندارد. براساس علم تکنیکال هرچه تعداد برخورد به یک ناحیه حمایت یا مقاومت بیشتر باشد احتمال شکسته شدن آن زیاد است. محدوده ۲۸ هزار دلار در چند هفته گذشته بار‌ها آزمایش شد و به نظر می‌رسد که دیگر این محدوده توان حفظ قیمت را ندارد.

کاپو پیش‌بینی می‌کند که احتمالا قیمت این رمزارز‌ها تا محدوده ۲۳ تا ۲۱ هزار دلار سقوط می‌کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید