محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در «تعطیلات نیمه خرداد»

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در «تعطیلات نیمه خرداد»

تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزه یکشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ و ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آب است به رودهن محدوده مشاع به‌صورت یک‌طرفه است.

کد خبر : ۱۰۷۴۳۹
بازدید : ۴۶۶

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های کشور به‌ویژه مقاصد سفر و گردشگری در تعطیلات نیمه خرداد تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته جاری و آغاز هفته آینده گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد تا ساعت ۶ روز دوشنبه ۱۶ خرداد از مسیر‌های کرج چالوس هراز فیروزکوه و محور تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است همچنین تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی اظهار داشت: تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس کماکان ممنوع است همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ خرداد از مرزن آباد به سمت ترجمه ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران شمال به سمت برنامه مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ادامه داد: تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۱ خرداد و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ خرداد از مسیر هراز ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزه یکشنبه ۱۵ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ و ۲۴ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آب است به رودهن محدوده مشاع به‌صورت یک‌طرفه است.

به گفته شیرانی، در مسیر تهران_ فیروزکوه_ قائمشهر نیز تردد انواع تریلر‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه پنجشنبه و جمعه از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ خرداد از مسیر جنوب به شماره محور تهران فیروزکوه قائمشهر و برعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های شنبه یکشنبه تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ از مسیر شمال به جنوب محور تهران فیروزکوه قائمشهر و برعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد در مسیر‌های آستارا اردبیل و برعکس ممنوع است.

شیرانی خاطرنشان کرد: تردد همه تریلر‌ها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۵ و ۱۲ خرداد در محور‌های یادشده ممنوع است.

در محور سلفچگان قم باند رفت به سمت قم تردد همه تریلر‌ها و کامیون‌ها به‌استثنای مواد سوختنی مواد سوختنی و فاسدشدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۵ خرداد ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه سال تهران قدیم رشت از همه تریلر‌ها و کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۱۱ خرداد ممنوع است همچنین تردد همه تریلر‌های کامیون‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های پنج‌شنبه و یکشنبه تاریخ‌های ۱۲ و ۱۵ خرداد در این محور ممنوع است.

وی اظهار داشت: اجرای محدودیت‌های یادشده منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید