قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۱۵

قیمت بیت کوین امروز ۱۵ خردادماه با ۰.۳۸ درصد افزایش نرخ به به ۲۹,۸۰۵ دلار معادل ۹۵۷,۸۲۸,۳۸۲ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۷۴۹۴
بازدید : ۵۴۷

فرادید | نوسان بیت کوین در کانال ۲۹ و در مرز ۳۰ هزاردلار ادامه دارد. امروز ۱۵ خردادماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۳۸ درصد به ۲۹,۸۰۵ دلار معادل ۹۵۷,۸۲۸,۳۸۲ تومان رسید.

با به حاشیه رانده شدن دوباره خریداران، بیت کوین در ساعات معاملاتی بازار نیویورک، از تراز ۳۰,۶۵۸ دلار کاهش یافت، ولی با وجود این کاهش، دستاورد هفتگی این ارز ۳ درصد افزایش است.

به گزارش فرادید؛ در حال حاضر، رمزارز اول بازار، با کاهش ۲.۵۷ درصدی در تایم فریم روزانه معامله می‌شود. ارزش بازار آن نیز امروز به حدود ۵۶۵.۷۴ میلیارد دلار رسیده است.

احساسات حاکم در میان معامله گران همچنان نزولی است و این واقعیت از کاهش شاخص ترس و طمع بیت کوین طی چند روز گذشته مشهود است. این شاخص بار دیگر به سمت قلمرو "ترس شدید" حرکت کرد. همین اتفاق را ژانویه سال جاری (در ۱۴۰۰)، قبل از افزایش قیمت BTC شاهد بوده ایم.

با این حال، اندیکاتور‌های تکنیکال غالباً حاکی از افزایش محدود قیمت بیت کوین به ویژه تا میانگین متحرک ۵۰ روزه آن در حدود ۳۴,۱۷۷ دلار هستند. پیش‌بینی‌ها از بازار رمزارز‌ها زیاد است، اما احتمالا بیت‌کوین اول تا محدوده ۲۳ هزار دلار ریزش کند و بعد روند صعودی شروع می‌شود.

لین آلدن، تحلیلگر اقتصاد کلان در مصاحبه اخیر خود با coin Stories در پاسخ به این سوال که آیا بیت‌کوین امسال می‌تواند به سقف قیمتی خود برسد گفت: همه چیز به فدرال رزرو بستگی دارد. اگر فدرال رزرو سیاست‌های جنگ طلبانه خود مانند افزایش نرخ بهره را کنار بگذارد رشد شروع می‌شود.

«اگر سیاست‌های فدرال رزرو چرخش کند بازار‌ها دوباره می‌توانند نوسان کنند؛ بنابراین فعلا همه چیز به فدرال رزرو بستگی دارد.»

مایکل ون‌دوپوپ، تحلیلگر بازار رمزارز‌ها عقیده دارد که ممکن است بازار رمزارز‌ها به زودی صعود کند. البته این صعود آنقدری که شما انتظار دارید نیست. این کارشناس عقیده دارد که اگر بیت‌کوین بتواند بالای ۳۲ هزار دلار تثبیت شود احتمالا تا ۳۷ هزار دلار رشد می‌کنیم. از بعدش کسی خبر ندارد.

یک معامله‌گر ارز‌های دیجیتال با نام مستعار Rekt Capital عقیده دارد که بیت‌کوین به زودی رشد می‌کند، چون شاخص مقاومت نسبی در منطقه حساسی قرار دارد. این تحلیلگر با توجه به شرایط تاریخی رشد را پیش‌بینی می‌کند. براساس شرایط تاریخی در سال ۲۰۱۵، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ شاخص مقاومت نسبی در همین سطح قرار داشت و بعدش بیت‌کوین صعودی شد.

البته براساس شرایط تاریخی مدت زیادی طول کشید تا بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار دوباره صعودی شود و این کارشناس پیش‌بینی می‌کند که احتمالا ماه ژانویه ۲۰۲۳ بیت‌کوین می‌تواند چرخه نزولی خود را تمام کند.

در هر صورت اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۳۱,۰۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۳۰,۰۰۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۹,۳۵۰ دلار است. شکست نزولی به زیر سطح حمایت ۲۹,۳۵۰ دلاری ممکن است باعث کاهش شدید شود. در مورد ذکر شده، قیمت می‌تواند به منطقه پشتیبانی ۲۸,۲۵۰ دلاری بازگردد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید