طرز تهیه گوجه فرنگی شکم پر گیاهی

طرز تهیه گوجه فرنگی شکم پر گیاهی

راز گوجه‌فرنگی شکم‌پر این است که آن‌ها در واقع پر نیستند! به جای پر کردن داخل گوجه‌فرنگی‌ها روی آن‌ها را پر می‌کنیم.

کد خبر : ۱۰۷۴۹۸
بازدید : ۵۷۶

گوجه فرنگی شکم‌پر گیاهی سریع و آسان آماده می‌شود و وقت زیادی را مجبور نیستید در آشپزخانه بگذرانید. در ادامه طرز تهیه گوجه فرنگی شکم پر گیاهی را می‌خوانید.

گوجه‌فرنگی شکم‌پر گیاهی سریع آماده می‌شود و وقت زیادی را مجبور نیستید در آشپزخانه بگذرانید. از این هم مهمتر، طرز تهیه و دستورالعمل گوجه‌فرنگی شکم‌پر آسان و راحت است. چه چیزی باعث می‌شود این گوجه‌فرنگی‌های شکم پر سریع و آسان آماده شوند؟

راز گوجه‌فرنگی شکم‌پر این است که آن‌ها در واقع پر نیستند! به جای پر کردن داخل گوجه‌فرنگی‌ها روی آن‌ها را پر می‌کنیم.

دستور تهیه‌ای که در ادامه به شما آموزش می‌دهیم سریع‌ترین و ساده‌ترین دستور پخت گوجه‌فرنگی شکم‌پری است که تا به حال پیدا کرده‌اید. این غذا برای شام مناسب است و می‌توانید به عنوان پیش‌غذا یا کنار غذای اصلی‌تان از آن استفاده کنید.

مواد لازم برای درست کردن گوجه فرنگی شکم پر گیاهی

۴ عدد گوجه فرنگی درشت
نمک به میزان دلخواه
فلفل تازه آسیاب شده به میزان دلخواه
۲ قاشق غذاخوری کره ذوب شده
۳/۴ فنجان آرد سوخاری پانکو
۱/۴ فنجان پنیر پارمزان تازه رنده شده
یک قاشق چای‌خوری ریحان خشک یا چاشنی ایتالیایی
خرده نان به میزان دلخواه
۱/۲ قاشق چای‌خوری پودر پیاز (اختیاری)

مواد لازم

طرز تهیه گوجه فرنگی شکم پر گیاهی

۱- مواد لازم را تهیه کنید. فر را از قبل با دمای ۳۵۰ درجه فارنهایت (۱۷۷ درجه سانتیگراد) گرم کنید. گوجه‌فرنگی‌ها را از وسط برش دهید. همچنین می‌توانید یک‌سوم بالای یک گوجه فرنگی را برش دهید و قسمت برش را روی یک ورقه پخت کمی چرب شده یا قالب مافین قرار دهید. سپس به گوجه‌ها نمک و فلفل بزنید.

۲- در یک کاسه متوسط، کره ذوب شده، خرده نان، پنیر پارمزان و ریحان یا چاشنی ایتالیایی را با هم مخلوط کنید. یک قاشق بزرگ از مخلوط آرد سوخاری را روی هر گوجه‌فرنگی بریزید.

۳- گوجه فرنگی‌ها را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه یا تا زمانی که خرده‌های نان روی آن کمی طلایی رنگ شوند، بپزید. رنگ مواد روی گوجه‌ها که طلایی شد، گوجه شکم‌پر گیاهی شما آمده شده است.

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید