آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۱۰۳/۱۶

آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۴۰۱/۱۰۳/۱۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۶ خردادماه تنها یک نفر اعلام شد.

کد خبر : ۱۰۷۵۵۵
بازدید : ۵۰۶

فرادید | وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۶ خردادماه را یک نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۴۱ هزار و ۳۳۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۶ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۷۹۰ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۵۶ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۴۴۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۳۶۷ هزار و ۲۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر هیچ یکی از شهرستان‌های کشور در وضعیت قرمز و نارنجی قرار ندارد و ۱۴۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آمار جهانی کرونا

بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۵۳۵ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۵۸۶ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۴۵۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۵۰۶ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۶۳۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۹ هزار و ۵۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸۶ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۵۶۱ مبتلا رسیده است؛ تاکنون یک‌میلیون و ۳۳ هزار و ۵۹۱ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۶ هزار و ۲۰۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۳ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۳۳۵ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۵۲۴ هزار و ۷۰۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۵ هزار و ۵۹۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۱ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۷۶۵ مبتلا رسیده است، در این کشور تاکنون ۶۶۷ هزار و ۵۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند.

آمار جهانی کرونا

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید