از جمعه هوا گرمتر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور طی امروز و فردا خبر داد

کد خبر : ۱۰۷۶۳
بازدید : ۱۲۹۶
مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در شرق و جنوب شرق کشور طی امروز و فردا خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی کشور برخی مناطق کشور از جمعه شاهد افزایش دما است.

به گزارش میزان، احد وظیفه درباره وضعیت هوا طی دو روز آینده اظهار کرد: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته از سوی سازمان هواشناسی کشور امروز در برخی از مناطق شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است، به طوری که می‌توان گفت این سامانه بارشی از بعد از ظهر از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که طی امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد، گفت: امروز خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وظیفه بااشاره به این مطلب که روز جمعه در غالب مناطق کشور جو پایدار بوده که سبب افزایش آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی می شود، گفت: روز جمعه دمای هوای افزایش یافته، که افزایش دما در ساحل دریای خزر محسوس است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در خاتمه تصریح کرد: برخی مناطق استان‌های گیلان و اردبیل وزی باد شدید جنوبی رخ خواهد داد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید