با مطمئن‌ترین سایت جذب نیروی انسانی آشنا شوید

با مطمئن‌ترین سایت جذب نیروی انسانی آشنا شوید

ایران تلنت با بانک رزومه میلیونی خود، این فرایند را آسان و البته هدفمند کرده که به کارفرمایان و استخدام کنندگان این فرصت را می‌دهد که علاوه بر جذب متخصصین بازار کار، از دیگر امکانات این وب‌سایت برای استخدام نیز استفاده کنند.

کد خبر : ۱۰۷۷۰۰
بازدید : ۵۵۲

یکی از مهم‌ترین چالش در تمام شرکت‌ها جذب افراد متخصص برای فرصت‌های شغلی و حتی انجام تمام کارهای مربوط به استخدام کارجو است.

برای این منظور باید روزها و هفته‌ها زمان گذاشت تا به لیستی از رزومه دسترسی پیدا کرد که در نهایت از میان آنها بتوان فردی واجد شرایط را استخدام کرد. ایران تلنت با بانک رزومه میلیونی خود، این فرایند را آسان و البته هدفمند کرده که به کارفرمایان و استخدام کنندگان این فرصت را می‌دهد که علاوه بر جذب متخصصین بازار کار، از دیگر امکانات این وب‌سایت برای استخدام نیز استفاده کنند.

ثبت آگهی استخدامی در ایران تلنت

سایت کاریابی ایران تلنت بیش از 19 سال است که در حوزه کاریابی و انتشار آگهی استخدام فعالیت دارد و بانک رزومه میلیونی دارد که بیشتر آنها متخصصان بازار کار هستند. از این رو، با انتشار آگهی استخدام در این وب‌سایت می‌توانید این متخصصان را جذب فرصت‌های شغلی خود کنید.

ثبت آگهی استخدامی برای جذب نیروهای متخصص در بازار کار ایران کاری منطقی برای دستیابی به طیف وسیعی از رزومه‌ی افراد متخصص است که هر کدام از آنها می‌توانند بهترین گزینه برای فرصت‌های شغلی شما باشند. در واقع می‌توان عنوان کرد که انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت فاصله میان کارجو و افراد متخصص با بازار کار و تیم‌های منابع انسانی را بسیار کم کرده است.

پروسه ثبت آگهی در ایران تلنت نیز به آسانی صورت می‌پذیرد. تیم‌های منابع انسانی قبل از هر اقدامی شرح شغلی را باید آماده کنند، پس از آماده شرح شغلی، تنها لازم است که اطلاعات آن را در وب‌سایت بارگذاری و سپس منتشر کنید. ایران تلنت تمام کارهای انتشار آگهی استخدام را خودکار کرده است تا تیم‌های منابع انسانی و کارفرمایان بتوانید هر چه سریع‌تر آگهی استخدامی خود را منتشر و متخصصان را جذب آن کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ثبت آگهی در ایران تلنت میتوانید با شماره تماس 74302200-021 تماس بگیرید .

مزایای انتشار آگهی در سایت کاریابی ایران تلنت

علاوه بر اصلی‌ترین مزیت انتشار آگهی استخدام در ایران تلنت که دسترسی به بانک رزومه میلیونی متخصصان بازار کار است، ایران تلنت مزایای دیگری نیز برای استخدام کنندگان دارد. دیگر مزایای ایران تلنت برای استخدام کنندگان شامل موارد زیر می‌شود:

  • ثبت آگهی استخدام در ایران تلنت به دو زبان انگلیسی و فارسی انجام می‌شود و فرایند ترجمه فیلدهای مختلف آگهی استخدامی توسط خود وب‌سایت انجام می‌شود.
  • سرویس هوشمند جستجوی ایران تلنت که به شما کمک می‌کند تا در زمان بررسی رزومه‌ها، کلمه و عبارت خاصی را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی بزنید و بر اساس آن کلمه رزومه‌ها را غربال کنید.
  • دسترسی به نرم‌افزار مدیریت فرایند جذب و استخدام ATS که کار شما در انجام تمام فرایندهای استخدامی را آسان‌تر می‌کند.
  • دسترسیِ بدون محدودیت به بانک رزومه که می‌توانید از تمام این رزومه‌ها برای انتخاب بهترین‌ها استفاده کنید.
  • دسترسی به اطلاعات تماس کارجویان که می‌توانید با کمک این اطلاعات، قرار مصاحبه را تنظیم کنید.
  • دسترسی به داشبورد مدیریت حقوق و دستمزد دسترسی که با کمک آن می‌توانید به رنج حقوقی افراد در مشاغل مختلف دست پیدا کنید.

ایران تلنت ابزاری کاربردی برای جذب نیروی انسانی متخصص

از آنجایی که تمام شرکت‌ها در بازار کار به دنبال متخصصان هستند و دوست دارند تا آنها را در تیم‌های خود داشته باشند، به همین خاطر نیز رقابت برای رسیدن به آنها نیز بالا است. همین امروز می‌توانید با مراجعه به ایران تلنت و انتشار آگهی استخدامی خود، تغییر را در روند استخدامی و جذب بهترین‌های بازار کار حس کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایران تلنت به آدرس www.irantalent.com مراجعه کنید .

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید