رونمایی از آسترال؛ شاسی بلند جدید رنو در اروپا

رونمایی از آسترال؛ شاسی بلند جدید رنو در اروپا

آسترال به عنوان جایگزینی برای قاجار در نظر گرفته شده که رنو اتمسفر کابین و بدنه را کاملا بهبود داده است و هدف از این رویکرد برخورداری از سهم مناسب در بازار کراس اوور‌ها است.

کد خبر : ۱۰۷۷۰۵
بازدید : ۱۱۵۹

مدتی قبل اولین خبر‌ها در رابطه با کراس اوور استرال از کمپانی رنو، منتشر شد. اکنون تصاویر تصاویری از مراسم رونمایی این خودرو در اروپا روی خط رسانه‌ها قرار گرفته که می‌توان ویژگی‌های کامل آسترال را بطور واقعی و بدون افکت‌های استودیویی مشاهده کرد.

همانطور که قبلا اشاره شد، آسترال به عنوان جایگزینی برای قاجار در نظر گرفته شده که رنو اتمسفر کابین و بدنه را کاملا بهبود داده است و هدف از این رویکرد برخورداری از سهم مناسب در بازار کراس اوور‌ها است.

در قسمت پیشرانه تریم پایه از موتور ۱.۲ لیتری بنزینی ۳ سیلندر توربو هیبرید ملایم ۴۸ ولتی استفاده شده است. میزان خروجی برابر با ۱۳۰ اسب بخار است. استفاده از فناوری هیبرید ملایم متوسط میزان مصرف سوخت را به ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر کاهش داده که ۲۰ درصد در مقایسه با همین پیشرانه بدون هیبرید ملایم بهینه شده است.

برای تریم بالاتر آسترال، پیشرانه هیبرید ملایم ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری توربوشارژ نیز قابل سفارش است که در همکاری با مرسدس بنز توسعه یافته است. این پیشرانه از باتری ۱۲ ولتی لیتیوم- یون استفاده می‌کند و با جعبه دنده دستی ۶ سرعته یا نمونه اتوماتیک اکس-ترونیک قابل سفارش خواهد بود.

با جعبه دنده دستی میزان خروجی پیشرانه ۱۴۰ اسب بخار و با نمونه اتوماتیک ۱۶۰ اسب بخار (۲۷۰ نیوتن متر گشتاور) محاسبه شده است

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید