انفجار هولناک کارخانه‌ای در فیروزآباد

انفجار هولناک کارخانه‌ای در فیروزآباد

مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه‌های تنفسی آسیب دیدند که با کمک تیم‌های درمانی و پرسنل بیمارستان در حال دریافت خدمات هستند.

کد خبر : ۱۰۷۷۷۸
بازدید : ۷۷۶

بر اثر انفجار و انتشار گاز‌های سمی در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد ۱۰۷ نفر مصدوم شده اند.

نیرو‌های امدادی به محل اعزام و در حال رسیدگی به وضعیت مصدومان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه نشتی مواد شیمیایی در کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد گفت: وقوع این حادثه تاکنون ۱۰۱ مصدوم به دنبال داشت که به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند.

مهرداد شریفی معاون درمان که امروز (دوشنبه) پس از وقوع حادثه در کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد به همراه تیمی از متخصصان طب اورژانس، جراحی عمومی و بیهوشی با بالگرد اورژانس به این شهرستان اعزام شد، گفت: وقوع این حادثه تاکنون ۱۰۱ مصدوم به دنبال داشت که به بیمارستان حضرت قائم (عج) منتقل شدند.

مصدومان
وی ادامه داد: مصدومان این حادثه بیشتر در زمینه‌های تنفسی آسیب دیدند که با کمک تیم‌های درمانی و پرسنل بیمارستان در حال دریافت خدمات هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد با تمام امکانات و تجهیزات در حال ارایه خدمات درمانی به مصدومان این حادثه است، از آمادگی کامل این مرکز درمانی با ۱۰۰ تخت بیمارستانی دیگر برای مصدومان احتمالی خبر داد.

دکتر شریفی بیان کرد: خوشبختانه تاکنون موردی از فوت ناشی از این حادثه گزارش نشده و تمامی مصدومان در وضعیت مطلوبی به سر می‌برند. کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد مرداد ۱۳۹۹ در آیینی رسمی افتتاح شد.

منبع: همشهری آنلاین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید