قتل مرد افغان به خاطر فحاشی

قتل مرد افغان به خاطر فحاشی

اگرچه در درگیری حضور داشتم و فحاشی کردم، اما ضربه‌های چاقو را نفر سوم که هم‌اکنون فراری است به مقتول زد.

کد خبر : ۱۰۷۷۸۶
بازدید : ۷۱۰

پسر افغانستانی در جنایتی کینه‌جویانه در تهران به دست سه هموطن خودش به قتل رسید.

وقتی جوان افغان به یکی از بزرگان طایفه‌اش در افغانستان اهانت و توهین کرد گمان نمی‌کرد که این توهین به قیمت جانش تمام شود.

دهم فروردین پارسال گزارش یک درگیری مرگبار به تیم جنایی پایتخت اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که درگیری در حوالی تهرانسر رخ داده و فردی که جانش را از دست داده بود پسری ۲۷ ساله به نام بشیر بود. او اهل کشور افغانستان بود که در یکی از ساختمان‌های در حال ساخت کارگری می‌کرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که وی با ۳ نفر از هموطنان خود درگیر شده و با ضربات چاقوی آن‌ها به قتل رسیده است. در ادامه هویت ضاربان فراری شناسایی و مشخص شد که انگیزه آن‌ها انتقام‌جویی از مقتول بوده است. ضاربان کینه‌جو روز حادثه به سراغ هموطن خود رفته و با ضربات چاقو جان وی را گرفته بودند.

در این شرایط عاملان این درگیری مرگبار تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که یکی از آن‌ها مدتی بعد از حادثه دستگیر شد. او قبول داشت که در درگیری حضور داشته، اما مدعی بود که ضربات چاقو را نفر دوم به مقتول زده است. نفر دوم و سوم این دعوا پس از جنایت به‌صورت قاچاقی از کشور خارج شده و به افغانستان فرار کرده بودند.

این دو نفر تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا اینکه چند روز قبل خبر رسید که یکی از این دو نفر مجددا به ایران بازگشته و در حال کارگری است. با این سرنخ متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها عنوان کرد که قاتل اصلی نفر سوم است.

وی گفت: مقتول چند وقت قبل از آنکه به قتل برسد، در افغانستان به یکی از بزرگان طایفه اهانت و توهین کرده بود. این اتفاق باعث شده بود تا من و ۲ نفر از همشهریانم از او کینه به دل بگیریم.

حتی قبل از قتل او را در یک مراسم عروسی دیدیم و به او گوشزد کردیم تا دست از بدگویی و توهین به بزرگ طایفه بردارد، اما همچنان به وی توهین می‌کرد و همین باعث می‌شد آتش کینه در دل ما روشن‌تر شود، اما من نقشی در قتل نداشتم. اگرچه در درگیری حضور داشتم و فحاشی کردم، اما ضربه‌های چاقو را نفر سوم که هم‌اکنون فراری است به مقتول زد.

۲ متهم این پرونده با دستور قاضی محمد جواد شفیعی در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات برای بازداشت سومین متهم این پرونده که فراری است و به‌صورت قاچاقی از کشور خارج شده، ادامه دارد.

منبع: همشهری

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید