پنچر کردن آمبولانس و مرگ کودک ۲ ساله!

پنچر کردن آمبولانس و مرگ کودک ۲ ساله!

وقتی نیرو‌های اورژانس پس از عملیات احیاء، قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه شدند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس، آسیب دیده و باد‌های لاستیک آن خالی شده است!

کد خبر : ۱۰۷۸۳۲
بازدید : ۱۲۰۶

پاره کردن چرخ‌های آمبولانس اورژانس و خالی شدن باد لاستیک توسط یکی از شهروندان، یک اتفاق تلخ را رقم زد و منجر به مرگ دختربچه دو ساله شد.

حوالی ساعت ۱۴:۴۲ دقیقه روز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در تماس با مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران گزارش ایست قلبی ـ تنفسی دختر بچه‌ای دو ساله به این مرکز اعلام شد که نیرو‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه در خیابان شهید بهشتی رساندند.

به دلیل شرایط ترافیکی این خیابان و نبود جای پارک مناسب و حال وخیم دختربچه به ناچار نیرو‌های اورژانس تهران برای نجات جان بیمار، آمبولانس را در خط ویژه با رعایت اصول ایمنی و تردد خودرو‌های دیگر پارک کردند.

تکنسین‌های اورژانس که خود را به سرعت به آدرس کودک بدحال رسانند و با کودک کم‌جان دختربچه روبه‌رو شدند، بلافاصله وظیفه ذاتی خود که نجات جان یک انسان است را آغاز و اقدامات احیاء قلبی ریوی را شروع کردند.

عملیات احیاء کودک با موفقیت انجام شد و شرایط حال کودک رو به بهبودی پیش رفت، اما وقتی نیرو‌های اورژانس پس از عملیات احیاء، قصد انتقال بیمار به آمبولانس را داشتند، متوجه شدند دو عدد از چرخ‌های آمبولانس توسط فردی ناشناس، آسیب دیده و باد‌های لاستیک آن خالی شده است!

نیرو‌های اورژانس با مشاهده این وضعیت برای انتقال بیمار درخواست حضور آمبولانس دیگری را دادند که آمبولانس دوم در محل حاضر شد، اما متأسفانه طولانی شدن روند انتقال به دلیل اتفاق به وجود آمده باعث وخامت مجدد حال کودک شده و جان خود را از دست داد و با تمام تلاش‌های نیرو‌های اورژانس نیز کمکی بر نیامد.

گفتنی است؛ اداره حقوقی مرکز اورژانس تهران پیگیر پرونده این کودک در مراجع قضائی است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید