بررسی دوام ایمپلنت کره ای

بررسی دوام ایمپلنت کره ای

نکته قابل توجه این است که ایمپلنت های کره ای علاوه بر این که استحکام بالایی دارند؛ قیمت مناسبی نیز نسبت به هم خانواده های دیگر خود که توسط دیگر کشورها ساخته شده اند، دارند.

کد خبر : ۱۰۷۸۴۰
بازدید : ۹۳۷

آیا دوام ایمپلنت کره ای با سایر ایمپلنت ها متفاوت است؟ آیا عمر ایمپلنت ها همیشگی است؟ اگر قصد ایمپلنت کردن دندان های خود را دارید؛ اما در خصوص انواع ایمپلنت ها اطلاعاتی ندارید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

به جرئت می توان ایمپلنت را جزء پر طرفدارترین روش های کاشت دندان در سی سال گذشته دانست. در بدو ورود ایمپلنت، بسیاری از افراد به سبب نا آگاهی و ترسی که از این روش داشتند هیچ تمایلی به انجام آن نداشتند. با گذشت زمان اما ورق کاملا برگشت و مردم تنها این روش را برای کاشت دندان های خود انتخاب کردند.

ایمپلنت دندان در انواع مختلف ساخته می شود. جنس ایمپلنت های دندان از فلز تیتانیوم می باشند که تاکنون هیچ عوارض ایمپلنت دندان خطرناکی برای آن گزارش نشده است؛ پس نباید هیچ نگرانی در خصوص جنس این نوع ایمپلنت داشته باشید.

حتما در تحقیقاتی که در مورد ایمپلنت داشته اید؛ به این موضوع برخورده اید که ایمپلنت دندان یک روش همیشگی و دائمی برای کاشت دندان به شمار می آید. قبل از این که به توضیحات دیگری بپردازیم نیاز است تا این مطلب را به یاد داشته باشید؛ در صورتی می توانید به صورتی همیشگی از ایمپلنت خود استفاده کنید که از دندان خود به خوبی مراقبت کنید.

بعد از انجام ایمپلنت دندان پزشک معالج شما دستورالعمل هایی برای مراقبت از ایمپلنت به شما ارائه می دهد. باید به دقت به این نکات توجه کنید تا بتوانید عمر ایمپلنت دندان خود را افزایش دهید.

در قسمت بعدی در خصوص دوام ایمپلنت کره ای و تفاوت آن با دیگر ایمپلنت های موجود در بازار می پردازیم.

تفاوت ایمپلنت کره ای با دیگر ایمپلنت ها در چیست؟

کشورهای زیادی در دنیا وجود دارند که در تولید ایمپلنت فعالیت دارند. معمولا در کشورمان ایمپلنت های کره ای و آمریکایی بسیار بیش تر از ایمپلنت های اروپایی مورد استفاده قرار می گیرند. شاید این سوال برایتان به وجود آید که ایمپلنت های اروپایی از ایمپلنت هایی که توسط کشور کره ساخته می شوند؛ دوام و ماندگاری بیش تری را دارند. این فکر بسیار اشتباه می باشد چرا که دوام ایمپلنت کره ای بسیار بیش تر از ایمپلنت های اروپایی می باشد. همین استحکام ایمپلنت های کره ای باعث شده است که انتخاب اول 90 درصد دندان پزشکان کشورمان باشد.

نکته قابل توجه این است که ایمپلنت های کره ای علاوه بر این که استحکام بالایی دارند؛ قیمت مناسبی نیز نسبت به هم خانواده های دیگر خود که توسط دیگر کشورها ساخته شده اند، دارند.

ایمپلنت های مختلفی که توسط کشور کره جنوبی ساخته و به بازار عرضه می شوند؛ قیمت های مختلفی را دارند چرا که این ایمپلنت ها توسط برندهای مختلفی ساخته می شوند و از لحاظ کیفی و قیمتی با یکدیگر تفاوت بسیاری را دارند.

این که از کدام ایمپلنت موجود در بازار استفاده کنید؛ بسته به نظر دندان پزشک شما دارد و هیچ گاه در انتخاب نوع ایمپلنت دخالت نکنید و تابع نظر دندان پزشکتان باشید.

 ایمپلنت

مزایای ایمپلنت دندان کره ای

قیمت مناسب داشتن را می توان مهم ترین مزیت این نوع از ایمپلنت دندان دانست؛ این نوع ایمپلنت ها همان طور که در قسمت قبل به آن اشاره شد استحکام بالایی را دارند. در واقع دوام ایمپلنت کره ای زبان زد تمامی دندان پزشکان می باشد.

قابل دسترس بودن ایمپلنت های دندان ساخته شده توسط کشور کره نیز از دیگر مزیت های این نوع ایمپلنت به شمار می آید.

شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید از این نوع ایمپلنت دندان استفاده کنید.

معایب ایمپلنت دندان کره ای

هر نوع ایمپلنتی در کنار مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می باشد. ایمپلنت های کره ای نیز از این قاعده مستثنی نیستند و ایراداتی می توان به آن ها گرفت. اگر بخواهیم یک مقایسه از مزایا و معایب ایمپلنت های کره ای داشته باشیم؛ کفه ترازو به سمت مزایای این نوع ایمپلنت ها سنگینی می کند. به سبب همین مزایا نیز انتخاب بسیاری از افراد می باشد.

نسبت به رقیبان آمریکایی خود کیفیت پایین تری را دارند.

ایمپلنت دندان

انوع برندهای ایمپلنت کره ای

Anyone: این نوع ایمپلنت یکی از برندهای ایمپلنت دندان می باشد؛ که در سال 2002 توسط شرکت معروف کره ای megagen ساخته شد. این نوع ایمپلنت به سبب مزایایی که دارد، انتخاب بسیاری از دندان پزشکان سراسر دنیا می باشد. کاشت آسان دندان، دوره نقاهت کوتاه، استحکام بالا و کاهش فشار بر روی استخوان فک توانسته این شرکت را به یکی از بی رقیب ترین شرکت های سازنده ایمپلنت در دنیا تبدیل کند.

Anyridge: شاهکار دیگر ایمپلنت دندان که توسط شرکت megagen در سال 2018 به جهانیان معرفی شد. این نوع ایمپلنت به سبب مزایایی که داشت، توانست بازار ایمپلنت در دنیا را تحت ثاتیر نام خود قرار دهد. این نوع ایمپلنت از استحکام بالایی برخورد دار است؛ علاوه بر این زیبایی بی نظیری نیز دارد.

Neobiotech: این شرکت، یکی از شرکت های مشهور در سراسر دنیا می باشد. این شرکت در سال 2000 در کشور کره جنوبی تاسیس شد و دارای شعبات بسیاری در دنیا می باشد. شرکت نیوبایوتک همواره به دنبال روش ها آسان و جدید در تک تک مراحل کاشت ایمپلنت می باشد.

Sewonmedix: ایمپلنت های دندان ساخته شده توسط این شرکت؛ پر استفاده ترین و در عین حال پرطرفدارترین برند ایمپلنت در کشورمان می باشند. این نوع ایمپلنت ها به دلیل دوام بالایی که دارند، جایگزینی بسیار مناسب برای ایمپلنت های ساخته شده توسط کشور سوییس می باشند.

Dio: این شرکت در سال 2000 در کشور کره جنوبی تاسیس شد. ایمپلنت های تولیدی این برند در بیش از 60 کشور دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزیت های مهم ایمپلنت های ساخته شده توسط این برند را می توان راحتی در استفاده از آن ها دانست.

کدام برند ایمپلنت دندان از دیگری بهتر است؟

تا به اینجای مقاله در خصوص دوام ایمپلنت کره ای و شرکت های سازنده این ایمپلنت های کره ای صحبت کردیم. شاید برایتان این سوال پیش آید که کدام برند ایمپلنت تولید شده از دیگری بهتر است. در واقع اظهار نظر این موضوع را به دندان پزشک خود بسپارید. دندان پزشک شما بعد از معاینه و بررسی دندان ها و فک شما می تواند نظری قطعی را داشته باشد.

آیا ایمپلنت کره ای گزینه ای مناسب است؟

همان طور که در طی مقاله به آن اشاره شد ایمپلنت های کره ای توسط برندهای مختلفی ساخته و روانه بازار می شوند. به جرئت می توان گفت برخی از ایمپلنت های کره ای درجه یک به سبب کیفیتی که دارند با ایمپلنت های سوئیسی رقابت تنگاتنگی را دارند.

دوام ایمپلنت کره ای نیز وضعیت مطلوبی را دارد و نگرانی از بابت عمر ایمپلنت های کره ای نداشته باشید. در این وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه نیز به سبب مقرون به صرفه بودنشان گزینه بسیار مناسبی برای اقشار مختلف جامعه می باشند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید