شمقدری: بهاره افشاری دروغ می‌گوید!

روح‌الله شمقدری تهیه‌کننده‌ی فیلم «پایان‌نامه» با انتشار متنی اعلام کرده که حرف‌های بهاره افشاری بازیگر این فیلم درباره‌ی نوع قراردادش با این فیلم صحت ندارد.

کد خبر : ۱۰۷۸۵
بازدید : ۵۸۹۹
روح‌الله شمقدری تهیه‌کننده‌ی فیلم «پایان‌نامه» با انتشار متنی اعلام کرده که حرف‌های بهاره افشاری بازیگر این فیلم درباره‌ی نوع قراردادش با این فیلم صحت ندارد.

بهاره افشاری در مصاحبه با رضا رشیدپور گفته بود که قراردادش برای بازی در فیلم «پایان نامه به نوعی تنظیم شده بود که اگر می‌خواست از حضور در این فیلم انصراف دهد باید مبلغ ۸۰ میلیون تومان به عنوان خسارت به تهیه‌کننده پرداخت می‌کرد.

او به این نکته هم اشاره کرده بود که قرارداد حامد کمیلی بازیگر دیگر این فیلم هم به همین نحو تنظیم شده بوده و او هم ملزم بوده در صورت انصراف مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به تهیه‌کننده بدهد.

فیلم «پایان‌نامه» به کارگردانی حامد کلاهداری در زمان معاونت سینمایی جواد شمقدری ساخته شد و موضوع آن به انتخابات سال ۱۳۸۸ باز می‌گشت. این فیلم برای نخستین‌بار در جشنواره فجر سال ۱۳۸۹ به نمایش درآمد.

روح الله شمقدری تهیه‌کننده‌این فیلم حالا شمقدری با انتشار متنی ادعای بهاره افشاری مبنی بر اینکه برای انصراف از کار ملزم به پرداخت هشتاد میلیون تومان خسارت بوده است، را تکذیب کرده و نوشته: ««بدینوسیله اخبار منتشر شده مبنی بر اجبار خانم بهاره افشاری برای بازی در فیلم «پایان‌نامه» و تنظیم قراردادها به نحوی که در صورت انصراف از بازی در پروژه مبالغ هشتاد یا صد و بیست میلیون تومان خسارت از بازیگران اخذ گردد تکذیب می‌شود. در این زمینه اصل قراردادها موجود بوده و قابل انتشار است.»

او تاکید کرده: «قطعاً از بازیگران و عوامل فیلم «پایان‌نامه» انتظار نداشته و نداریم که با نگاه اعتقادی در آن حضور یافته باشند. پس از آن شرایط و فشارهای سنگین همین که در پروژه ماندند و تا پایان آن به تعهدشان عمل کردند، ستودنی است، ولی بیان دلایلی غیرواقع و به دور از حقیقت برای رهایی از این فضا، کار پسندیده‌ای نیست.»

افشاری در برنامه ی «دید در شب» گفته بود که برای یک فیلم پلیسی قرارداد بسته و بعد که ماجرای فیلم را فهمیده نمی‌توانسته به دلیل قراردادش از ادامه‌ی بازی در این فیلم انصراف دهد؛‌ «من می‌گویم شما بدون آن که بدانید چه بر من گذشته، بعد من را قضاوت می‌کنید. چطور ممکن است من، مقابل مردمی بایستم که من را بهاره افشاری کردند. شما باور می‌کنید؟ حداقل من اینطور بزرگ نشدم. من آدم قدرنشناسی نیستم. به همین دلیل است که به افطاری آقای احمدی‌‌نژاد نمی‌روم. به همین دلیل است که تن به خیلی چیزها نمی‌دهم. وقتی به من یک سری سکانس اضافه می‌کنند و می‌خواهم از این پروژه بیرون بیایم، به من می‌گویند هشتاد میلیون بده و بعد برو و من ندارم که این پول را بدهم. نه این که به لحاظ مالی ندارم، چرا باید در یک پروژه‌ای یک پولی هم بدهم و بیرون بیایم؟من نمی‌توانستم آن زمان‌ها با آقای شمقدری دربیفتم. حالا درافتادم، نتیجه این می‌شود که سه سال خانه‌نشین می‌شوم. یک سری آدم‌ها، شخص برادر ایشان و خیلی های دیگر. من امروز با آقای شمقدری مشکلی ندارم چون یاد گرفتم باید با دنیا به مصالحه برسم.»

شمقدری اما در جوابیه‌ی خود به این اظهارت نوشته: «مطالبه خسارت از بازیگری که در میان پروژه کار را ترک کند، حق طبیعی تهیه کننده هر اثر سینمایی است ولی مگر آقای «الف - الف» که پس از چند روز فیلمبرداری، به یکباره و در یک اقدام غیراخلاقی و با بهانه‌های واهی بازی در این پروژه را ترک نمود، تاکنون خسارتی پرداخت کرده که اکنون دیگران ترس از آن را دلیل بر اجبار برای بازی در فیلم «پایان‌نامه» ذکر نمایند.

حقیر فشار غیرانسانی و غیراخلاقی وارد بر تک تک عوامل فیلم «پایان نامه» را به سهم خود و چندباره محکوم کرده و به تهیه‌کنندگی فیلم پایان‌نامه به عنوان سدشکن تولید فیلم‌های سینمایی در زمینه فتنه‌ی 8‌8 افتخار می‌کنم و خواهم کرد.شایان ذکر است با توجه به ادامه این روند غیراخلاقی و انتشار دروغ ها و فرافکنی های متعدد، بدینوسیله اعلام می گردد حق طبیعی اینجانب به عنوان تهیه کننده فیلم پایان نامه، جهت اقدام قانونی از طریق مراجع ذیصلاح قضایی نسبت به بیان کننده گان و انتشار دهندگان این اخبار کذب محفوظ است»

منبع: خبرآنلاین
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید