هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۲۶

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۱/۰۳/۲۶

با توجه به آخرین تحلیل نقشه های هواشناسی ایران، امروز 26 خردادماه در برخی نقاط کشور وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود

کد خبر : ۱۰۷۸۵۷
بازدید : ۴۹۶

فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران، امروز پنجشنبه ۲۶ خردادماه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد تگرگ و در استان خوزستان وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور شده و شمال شرق، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز را درگیر خواهد کرد.

به گزارش فرادید و به نقل از سازمان هواشناسی ایران، لازم به ذکر است که روز‌های پنجشنبه تا یکشنبه در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های البرز شرقی و روز دوشنبه در اغلب نقاط کشور افزایش سرعت باد پیش بینی می‌شود که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

همچنین روز‌های پنجشنبه و جمعه، خلیج فارس و روز‌های پنجشنبه تا یکشنبه شرق دریای عمان مواج است. امروز پنجشنبه آسمان تهران صاف، همراه با وزش باد در بعد از ظهر وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک بوده و بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد است.

هواشناسی ایران

همچنین روز جمعه آسمان تهران صاف همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا ۳۵ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید