نسخه پولی تلگرام، عرضه شد

نسخه پولی تلگرام، عرضه شد

مشترکان تلگرام پریمیوم به قابلیت‌های دیگری نیز دسترسی خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان امکان ایجاد ۲۰ پوشه چت با حداکثر ۲۰۰ چت در هر پوشه، ذخیره کردن ۱۰ استیکر، پین کردن حداکثر ۱۰ پست و اضافه کردن ۴ اکانت به جای یک اکانت تلگرام در اپلیکیشن اشاره کرد.

کد خبر : ۱۰۸۰۵۶
بازدید : ۹۳۰

پس از معرفی نسخه پولی تلگرام موسوم به تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) در اوایل ماه جاری میلادی، روز گذشته این نسخه جدید در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گفته تلگرام، کاربران می‌توانند با پرداخت حق اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلار از نسخه تلگرام پریمیوم استفاده کرده و به قابلیت‌های بیشتری آن دسترسی داشته باشند. از جمله امکانات اضافی در تلگرام پریمیوم به نسبت نسخه رایگان این اپلیکیشن می‌توان به سرعت دانلود سریع‌تر و افزایش حداکثر حجم آپلود فایل تا ۴ گیگابایت اشاره کرد.

همچنین برخی محدودیت‌ها برای کاربران نسخه پولی تلگرام برداشته خواهد شد و یا کاهش می‌یابد؛ برای مثال کاربران می‌توانند برخلاف کاربران عادی که قادر به پیوستن به تنها ۵۰۰ کانال هستند، در ۱۰۰۰ کانال تلگرامی‌عضو شوند.

مشترکان تلگرام پریمیوم به قابلیت‌های دیگری نیز دسترسی خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان امکان ایجاد ۲۰ پوشه چت با حداکثر ۲۰۰ چت در هر پوشه، ذخیره کردن ۱۰ استیکر، پین کردن حداکثر ۱۰ پست و اضافه کردن ۴ اکانت به جای یک اکانت تلگرام در اپلیکیشن اشاره کرد.

االبته قابلیت‌های دیگری نیز برای کاربران تلگرام پریمیوم در نظر گرفته شده است که شامل دسترسی به مجموعه استیکر‌های پریمیوم با انیمیشن‌های تمام‌صفحه، واکنش‌های ایموجی اختصاصی و تصاویر پروفایل انیمیشنی اشاره کرد.

همچنین کاربران این نسخه از تلگرام می‌توانند پیام‌های صوتی را به صورت پیاده‌شده مشاهده کنند؛ قابلیتی که درمواقع عدم دسترسی به هدفون برای شنیدن فایل صوتی، مفید و کاربردی خواهد بود.

ارسال «تون‌کوین» از طریق تلگرام امکان‌پذیر شد

ابزار‌هایی نیز برای مدیریت بهتر چت‌ها در اختیار کاربران نسخه پولی تلگرام قرار داده می‌شود که با کمک آن می‌توان پوشه چت پیش‎فرش را تغییر داد. افزون بر این، این دسته از کاربران، پیام‌های تبلیغاتی را در کانال‌های عمومی‌دریافت نخواهند کرد.

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ از عرضه نسخه پولی تلگرام یا همان تلگرام پریمیوم خبر داد و از آن زمان تاکنون، دیدگاه‌های وی نسبت به این نسخه بدون تغییر مانده است. به گفته دوروف، ویژگی‌های رایگان تلگرام، همچنان رایگان خواهند ماند و قابلیت‌های جدید در نسخه پریمیوم، تاثیری در عملکرد نسخه رایگان نخواهند داشت.

طبق این توضیحات می‌توان انتظار داشت که کاربران نسخه رایگان تلگرام بتوانند فایل‌های بزرگ آپلود شده توسط کاربران پریمیوم را دانلود و یا استیکر‌های اختصاصی به اشتراک‌گذاشته شده را مشاهده کنند.

پاول دوروف همچنین این قول را داده که این شرکت، کار روی توسعه قابلیت‌های ویژه نسخه رایگان را متوقف نخواهد کرد و روندی که تاکنون دنبال می‌شد، ادامه خواهد داشت. در جدیدترین آپدیت تلگرام، چند قابلیت جدید به این برنامه اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایش نشان‌های تاییدشده برای چت‌ها، فعال کردن درخواست‌های پیوستن به گروه‌های عمومی‌و مواردی جهت ارتقای عملکرد این پلتفرم اشاره کرد.

همانطور که اشاره شد، تلگرام پریمیوم دارای قابلیت‌های متنوع و گسترده‌ای است که احتمالا برای کاربران این شبکه اجتماعی که تعداد آن‌ها حدود ۷۰۰ میلیون نفر عنوان شده، جذاب خواهد بود. باید منتظر ماند و دید که چه تعداد از این کاربران، به مشترکان نسخه پولی تلگرام اضافه خواهند شد.

منبع: آی تی ایران

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید