قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۵

قیمت بیت کوین امروز ۵ تیرماه با ۰.۹۵ درصد افزایش نرخ به ۲۱,۵۲۷ دلار معادل ۶۸۵,۶۷۸,۰۰۴ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۱۲۵
بازدید : ۳۷۹

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۲۱ هزار دلار قرار دارد. امروز ۵ تیرماه قیمت بیت کوین با افزایش ۰.۹۵ درصد به ۲۱,۵۲۷ دلار معادل ۶۸۵,۶۷۸,۰۰۴ تومان رسید.

هفته گذشته رمزارز اول بازار به شدت سقوط کرد و روز یکشنبه به پایین‌ترین سطح ۱۸ ماهه خود یعنی ۱۷,۵۰۰ دلار رسید. در نتیجه، تقریباً ۵۰ درصد از ارزش خود را در عرض یک هفته از دست داد.

به گزارش فرادید؛ با این حال، گاو‌ها این حرکات نامطلوب را متوقف کرده و کم کم این دارایی را به سمت سطوح بالاتر هدایت کردند. چند روز پس از آن، قیمت بیت کوین به ۲۱,۵۰۰ دلار رسید، اما در آنجا شکست خورد و پس از آخرین اظهارات رئیس فدرال رزرو در مورد افزایش نرخ بهره، دوباره حرکت نزولی خود را آغاز کرد.

ولی این بار این حرت مدت زیادی طول نکشید و بیت کوین روز گذشته تراز ۲۱ هزار دلار را پس گرفت. در حال حاضر، قیمت چند صد دلار اضافه شده و بار دیگر نزدیک به ۲۱,۵۰۰ دلارایستاده است. به این ترتیب، ارزش بازار آن بالاتر از ۴۰۰ میلیارد دلار قرار گرفته و دامیننس آن تا حدود ۴۲.۵ ٪ کاهش یافته است.

ارزش تجمعی بازار کریپتو نیز امروز به بیش از ۹۵۰ میلیارد دلار رسیده است.

با وجود رشدی که بازار ارز‌های دیجیتال طی یکی دو روز گذشته داشته، اما همچنان ابهامات درباره آینده این بازار زیاد است. گرچه ترس بازار تا حدودی از بین رفته، اما شاخص ترس و طمع بیت کوین با قرار گرفتن در عدد ۱۴، همچنان نشان دهنده وضعیت ترس است.

از طرفی چهره‌های مطرح این بازار اخیرا اظهار نظرات متفاوتی درباره آینده آن کرده اند. چانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس به عنوان یکی از چهره‌های مطرح این بازار اخیرا گفته که بازگشت بیت کوین به سقف قبلی شاید تا چند سال زمان ببرد.

بیت‌کوین در حال حاضر در محدوده حمایتی مهمی قرار دارد. از دست رفتن این حمایت می‌تواند باعث ریزش بیت‌کوین تا ۱۷هزار شود. می‌توان گفت این رمزارز تقریبا از ۲۰ دسامبر ۲۰۲۰ پایین‌تر از ۲۰ هزار تثبیت نشد که نشان‌دهنده اهمیت بالای سطح حمایتی ۲۰ هزار است.

همین موضوع باعث ترس و نگرانی شدیدی در سرمایه‌گذاران شده. اما در گیر و دار فروش سرمایه‌گذاران خرد، مهم‌ترین نهنگ‌های بازار رمزارز‌ها در حال افزودن به دارایی‌های خود هستند. تعداد بیت‌کوین‌های هولد شده توسط دارندگان این ارز دیجیتال تا قبل از ریزش‌های اخیر ثابت بود، اما هم اکنون در حال افزایش دادن بیت‌کوین‌های خود هستند.

تحلیلگر محبوب رمزارزی که مشکلات فعلی بازار را به درستی پیش بینی کرده بود، اکنون به سرمایه گذاران هشدار می‌دهد که بیت کوین احتمالاً بیشتر سقوط خواهد کرد.

این معامله گر با نام مستعار Capo به ۴۰۹,۳۰۰ دنبال کننده توییتر خود می‌گوید هیچ نشانه‌ای نمی‌بیند که بیت کوین به کف چرخه خود در حدود سطح ۲۰,۰۰۰ دلار رسیده باشد. Capo در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) هشدار داد که بیت کوین احتمالاً از قیمت ۴۴,۰۰۰ دلاری خود ۵۰ درصد سقوط خواهد کرد.

این معامله‌گر در ادامه می‌گوید در حالی که کاهش قیمت بیت‌کوین را پیش‌بینی می‌کند، انتظار دارد که به زودی به کف‌های جدیدی نیز برسد. Capo همچنین نموداری ارائه داده و در آن گفته که اصلاح به زیر ۱۶,۰۰۰ دلار هنوز در جریان است.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید