قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۱/۰۴/۰۸

قیمت بیت کوین امروز ۸ تیرماه با ۱.۷۴ درصد کاهش نرخ به ۲۰,۳۷۰ دلار معادل ۶۳۲,۹۸۷,۵۶۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۲۲۳
بازدید : ۴۲۳

فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۲۰ هزار نوسان دارد. امروز ۸ تیرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۱.۷۴ درصد به ۲۰,۳۷۰ دلار معادل ۶۳۲,۹۸۷,۵۶۵ تومان رسید.

بیت کوین بعدازظهر دوشنبه با قیمتی در حدود ۲۰,۸۰۰ دلار معامله شد و بخشی از دستاورد‌های هفته گذشته خود را از دست داد. با وجود اینکه امروز بزرگترین ارز دیجیتال بازار بالاتر از سطح کلیدی ۲۰,۰۰۰ دلار قرار گرفته و اکنون با قیمت ۲۰,۳۷۰ دلار معامله می‌شود، اما تحلیلگران نسبت به چشم انداز افزایش پایدار آن خوشبین نیستند.

به علاوه، شاخص S&P ۵۰۰ روز گذشته حدود ۰.۳ درصد و شاخص نزدک ۰.۸ درصد کاهش یافته اند. کاهش ۲۴ ساعت گذشته قیمت، ارزش بازار بیت کوین را به ۳۹۸.۰۰۵ میلیارد دلار رسانده و دامیننس آن اکنون ۴۲.۵% است.

به گزارش فرادید؛ به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران فعلا برای ریسک کردن آماده نیستند و تا تصمیمات فدرال‌رزرو و اقدامات سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان برای بهبود وضعیت اقتصادی، دست نگه داشته‌اند.

سایمون پیترز، تحلیلگر ارز‌های دیجیتال از EToro می‌گوید بازار کریپتو از همان ترکیب سمی درآمد ضعیف شرکتی، تورم و افزایش نرخ بهره بانک مرکزی که در سال جاری به سهام و سایر دارایی‌ها آسیب وارد کرد، ضربه دیده است. قیمت‌ها در بازار کریپتو به‌طور فزاینده‌ای با شاخص‌های سهام، به‌ویژه آن‌هایی که یک جزء فناوری سنگین دارند، همبستگی پیدا کرده است.

در همین حال، هاوارد گرینبرگ (Howard Greenberg)، رئیس و یکی از بنیانگذاران آکادمی بازرگانی Prosper، معتقد است شاخص ترس و طمع بیت کوین در حال کاهش است. به عقیده وی میانگین متحرک ساده ۲۰۰ هفته‌ای در حدود ۲۲۶۵۰ دلار سطح قیمت کلیدی است که برای بازگشت به محدوده‌های معاملاتی بالاتر در بخش کریپتو باید دوباره فتح شده و قیمت در این ناحیه تثبیت شود.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۱,۲۵۰ دلاری را پاک کند، ممکن است به حرکت خود ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی نزدیک به منطقه ۲۰,۶۵۰ دلار و ۲۰,۵۰۰ دلار است.

شکست نزولی به زیر منطقه حمایتی ۲۰,۶۵۰ دلاری می‌تواند شروع یک نزول بزرگ باشد. در مورد ذکر شده، قیمت ممکن است به سمت سطح ۲۰,۰۰۰ دلار کاهش یابد. هر ضرر بیشتر می‌تواند سرعت حرکت به سمت سطح ۱۹,۲۰۰ دلار یا حتی ۱۸,۸۰۰ دلار را در جلسات آینده تنظیم کند.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید