برادرکشی در حالت مستی

برادرکشی در حالت مستی

او از داخل کمد دیواری اتاق، یک قبضه قمه را برداشت و فریاد زنان در حال خروج از اتاق بود که برادرش را روبه روی خود دید. دیگر کنترل خود را از دست داد و با همان حالت مستی، شاهرگ گردن برادرش را برید!

کد خبر : ۱۰۸۲۳۲
بازدید : ۱۶۷۸

سجادپور | جوانی که مهمان دو برادر برای مشروب خوری بود، با سخن چینی مستانه درباره یک اختلاف قدیمی، آتش برادرکشی را برافروخت.

شب بیست و نهم خرداد، مرد ۲۹ ساله مجردی که در یک واحد آپارتمانی واقع در بولوار ابوذر کوی طلاب مشهد زندگی می‌کرد تصمیم گرفت در کنار برادر متاهل خود بساط مشروب خوری پهن کند، اما برای تهیه مشروب با هرکدام از دوستان و هم بساطی هایش تماس گرفت، نتیجه‌ای حاصل نشد.

او که دیگر کلافه شده بود با برادر کوچک‌تر خود مشورت کرد که چگونه به مقداری مشروب دست پیدا کند! «علی» (برادر کوچک تر) که اوضاع را این گونه دید به برادرش گفت: نیازی به تماس با دیگران نیست، خودت لوازم تولید مشروبات الکلی را در خانه داری و در کمتر از ساعتی مشروب تولید می‌کنی!

طولی نکشید که امید وسایل و لوازم مشروبات الکلی را بیرون کشید و در نهایت یک بطری مشروب تولید کرد. دقایقی بعد علی (برادر کوچک‌تر که متاهل است) دختر خردسالش را به مادرش سپرد که او را به طبقه بالا ببرد تا او و برادرش بساط مشروب خوری را پهن کنند.

در همین حال آن‌ها صدای یکی از دوستان شان را شنیدند که با «سوت زنی» درون کوچه، در واقع آن‌ها را صدا می‌زد. لحظاتی بعد با اجازه دو برادر، «حمید» هم به جمع آن‌ها پیوست تا در کنار یکدیگر به مشروب خوری بپردازند.

در این هنگام «علی» برای خرید مقداری تنقلات به بیرون از منزل رفت تا در کنار مشروبات الکلی، از آن استفاده کنند.
اما او در حالی که چند بسته چیپس و دیگر تنقلات را در دست داشت به همراه یکی دیگر از همسایگان که از اهالی همان ساختمان بود به خانه بازگشت و بدین ترتیب چهار نفری بساط مشروب خوری به راه انداختند.

قاتل

در حالی که عرق مستی بر پیشانی چهارجوان نشسته بود، هرکدام از دری سخن می‌گفتند. در این میان ناگهان «حمید» سر غده چرکین یک اختلاف قدیمی بین دو برادر را تیغ زد و به سخن چینی در این باره پرداخت. او در همان عالم مستی بر این اختلاف و کینه عمیق دامن زد به گونه‌ای که «امید» با شنیدن این حرف‌ها به شدت برآشفت و چهره اش به سرخی گرایید.

او که انتظار شنیدن این سخنان را نداشت، از شدت خشم ناگهان بساط مشروب خوری را به هم ریخت و به درون اتاق رفت.

او از داخل کمد دیواری اتاق، یک قبضه قمه را برداشت و فریاد زنان در حال خروج از اتاق بود که برادرش را روبه روی خود دید. دیگر کنترل خود را از دست داد و با همان حالت مستی، شاهرگ گردن برادرش را برید! برادر کوچک‌تر خون آلود روی زمین افتاد و لحظاتی بعد جان خود را از دست داد.

مشروب خوران که دیگر به شدت ترسیده بودند با نیرو‌های امدادی تماس گرفتند و بدین ترتیب مشخص شد که «علی» بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به قتل رسیده است. دقایقی بعد خبر این جنایت در بی سیم‌های پلیس پیچید و گروهی از افسران دایره تجسس کلانتری رسالت مشهد به سرپرستی سروان قرایی (رئیس تجسس) عازم خیابان ابوذر شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.

آنان با تایید درستی خبر، در حالی مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند که «امید» (متهم به قتل) نیز هنوز حیرت زده در محل وقوع جنایت ایستاده بود. عقربه‌های ساعت به نیمه شب نزدیک می‌شد که قاضی «محمود عارفی راد» برای بررسی صحنه این جنایت تکان دهنده، وارد واحد آپارتمانی شد و بدین ترتیب تحقیقات میدانی درباره این ماجرا ادامه یافت.

«امید» که متولد سال ۷۱ است، با اظهار ندامت از برادرکشی به دلیل سخن چینی در حضور قاضی «عارفی راد» گفت: سال‌ها قبل مادرم به دلیل اختلافاتی که با پدرم داشت از او طلاق گرفت و با مرد دیگری ازدواج کرد. ما هم در کنار شوهر مادرمان زندگی می‌کردیم.

اما علی در حالی ازدواج کرد که من هنوز مجرد بودم. روز حادثه قصد داشتیم بساط مشروب خوری را پهن کنیم که دوستان مان نیز به ما اضافه شدند، ولی «حمید» ماجرا‌های قدیمی را لو داد که من خبری نداشتم به همین دلیل خیلی عصبانی شدم و با قمه به برادرم حمله کردم، ولی حالا خیلی پشیمانم که چرا دست به چنین کاری زدم و این گونه جان برادرم را گرفتم.

در حالی که تحقیقات قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تا سپیده دم به طول انجامید، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر شد و «امید» متهم به قتل نیز در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت تا زوایای پنهان این جنایت توسط سروان منفرد (افسر پرونده) مورد واکاوی‌های دقیق قرار گیرد. از سوی دیگر با دستور قاضی «محمود عارفی راد» دو متهم دیگر که در صحنه جنایت حضور داشتند نیز تحت تعقیب قرار گرفتند و به پلیس آگاهی هدایت شدند تا نقش هریک از آنان در وقوع این جنایت تکان دهنده مشخص شود.

همسایه متاهل دو برادر نیز که در صحنه جنایت حضور داشت در بازجویی‌های تخصصی اظهارات «امید» (متهم به قتل) را در حالی تایید کرد که از مقتول حادثه یک دختر خردسال باقی مانده است. شایان ذکر است در بازرسی از منزل، ابزار و ادوات تولید مشروبات الکلی به همراه مقادیری مشروب در حال تخمیر نیز کشف شد.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ممنون بسیار سرگرم کننده وعبرت آموز هست دستتون درد نکنه از این سری جنايت کاریها بیشتر منتشر کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید