برای پرواز مشهد-مسقط چه اتفاقی افتاد؟!

برای پرواز مشهد-مسقط چه اتفاقی افتاد؟!

به لحاظ حفظ ایمنی خلبان تصمیم به مصرف سوخت در پرواز کرده و پس از تخلیه سوخت که حدود سه ساعت طول می‌کشد، هواپیما در فرودگاه مشهد مقدس در سلامت کامل به زمین نشست.

کد خبر : ۱۰۸۲۶۲
بازدید : ۵۳۰

هواپیمایی قشم در اطلاعیه‌ای از مسافران پرواز ۲۱۱۸ مشهد - مسقط که پس از سه ساعت سرگردانی در آسمان مجبور به بازگشت به فرودگاه مشهد شدند، عذرخواهی کرد.

هواپیمایی قشم در اطلاعیه‌ای که ذیل عنوان «توضیحات شرکت هواپیمایی قشم در خصوص فرود اضطراری پرواز مشهد به مقصد» منتشر کرده از مسافران این پرواز عذرخواهی کرده است.

سازمان هواپیمایی کشوری روز چهارشنبه به نقل از «میراکبر رضوی» سخنگوی این سازمان درباره جزییات این پرواز اعلام کرد: ساعت یک بامداد صبح دیروز به وقت محلی هواپیمای فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی قشم با شماره پرواز ۲۱۱۸ از مبدا مشهد مقدس به مقصد مسقط با ۷۰ مسافر و ۱۱ خدمه پروازی هنگام تیک آف دچار ترکیدگی لاستیک یکی از چرخ‌های اصلی شد و خلبان ضمن اعلام به برج کنترل فرودگاه مشهد، درخواست آمادگی نیرو‌های زمینی برای مواجهه با این حادثه را کرد.

به لحاظ حفظ ایمنی خلبان تصمیم به مصرف سوخت در پرواز کرده و پس از تخلیه سوخت که حدود سه ساعت طول می‌کشد، هواپیما در فرودگاه مشهد مقدس در سلامت کامل به زمین نشست و همه سرنشینان بدون مشکل از هواپیما تخلیه شده و به بخش ویژه ترمینال انتقال داده شدند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید