ویدئو/ خداحافظی «حامد لک» با هواداران

ویدئو/ خداحافظی «حامد لک» با هواداران

حامد لک در پایان از اعتماد یحیی گل‌محمدی قدردانی و بابت همکاری رضا درویش و محمد محمدی برای جدایی از پرسپولیس تشکر کرد.

کد خبر : ۱۰۸۲۶۵
بازدید : ۹۳۰

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر یکسری اتفاقات که نمی‌خواهم بازگو کنم فصل گذشته قهرمان نشدیم.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران یکی از نخستین خرید‌های تابستانی پرسپولیس بود تا حامد لک پس از پشت سر گذاشتن دو فصل پر فراز و نشیب از جمع گلر‌های این تیم خارج شود.

لک پس از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به مس رفسنجان در بخشی از پیام خود که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده، به بحث جدایی اش پرداخته است:

«خوشحالم که سال اول حضورم در پرسپولیس با شرایط خوب و رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام و حضور در فینال آسیا (که حقمان قهرمانی بود) همراه شد، ولی سال دوم به خاطر یکسری اتفاقات که نمی‌خواهم بازگو کنم قهرمانی به دست نیامد.

قبول دارم در ۴-۳ بازی آنطور که باید کار نکردم، ولی این وضعیت برای هر گلری در دنیا اتفاق می‌افتد، اما در طول دو سال حضورم در تیم بزرگ پرسپولیس این اتفاق افتاد، ولی برخی خواستند از آب گل آلودی که وجود داشت ماهی بگیرند؛ که گذشت زمان روی دیگرشان را به هواداران نشان می‌دهد.

چطور می‌شود وقتی به پرسپولیس آمدم آن شرایط خوب را داشتم، ولی به مرور در سال دوم شرایط را برای من جوری ایجاد کردند که از نظر فنی و فوتبالی عقب افتادم؟ یکسری اتفاقات برای من به وجود آوردند و در فضای مجازی قصد تخریب من را داشتند که فوتبالی نبود، ولی خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که بسیاری از پیشکسوتان من را شرمنده کردند و نشان دادند فقط حامد لک را در برخی مسائل فصل اخیر مقصر ندانسته اند.»

وی در پایان از اعتماد یحیی گل‌محمدی قدردانی و بابت همکاری رضا درویش و محمد محمدی برای جدایی از پرسپولیس تشکر کرد.

حامد لک با انتشار این ویدئو از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد:

منبع: ورزش سه ـ خبرگزاری مهر

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید