زندگی در خانه اتوبوسی

زندگی در خانه اتوبوسی

تیت و بن یکی از زوج‌های زیادی هستند که ماجراجویی زندگی خود در یک اتوبوس مدرسه تغییر شکل یافته را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

کد خبر : ۱۰۸۳۲۳
بازدید : ۱۴۴۵

به جای در پیش گرفتن یک جاده سخت و ناهموار در شروع زندگی، با گرفتن وام‌های سنگین و قرض، تصور کنید که زندگی زناشویی خود را با داشتن یک خانه زیبا و کوچک که خودتان ساخته‌اید و می‌توانید به هر جایی ببرید، شروع کنید. یک زوج جوان در جنوب کالیفرنیا برای تبدیل یک اتوبوس قدیمی به خانه رویا‌های خود وقت تلف نکردند.

تیت و بن یکی از زوج‌های زیادی هستند که ماجراجویی زندگی خود در یک اتوبوس مدرسه تغییر شکل یافته را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند.

اما یکی از چیز‌هایی که آن‌ها را خاص می‌کند، جوان بودن این زوج است. این دو زوج خوش ذوق فرآیند تبدیل اتوبوس به یک خانه زیبا و البته متحرک را در سال ۲۰۲۰ انجام دادند، زمانی که هر دو هنوز در دبیرستان مشغول درس بودند.

آن‌ها یک اتوبوس مدرسه توماس ۴۰ فوتی (۱۲ متری) به قیمت ۵۰۰۰ دلار خریداری کردند و بازسازی آن تنها چند ماه طول کشید و چیزی در حدود ۱۵ تا ۲۰۰۰۰ دلار هزینه باسازی این اتوبوس و تبدیل آن به یک خانه متحرک شد. تیت از "پدر استادکار" خود برای بازسازی عالی کمک گرفته و این موضوع باعث شد این دو یک سال بعد ازدواج کرده و به سرعت به خانه جدید نقل مکان کنند.

یکی دیگر از مواردی که «Ola the bus» را در بین دیگر کمپر‌ها متمایز می‌کند این است که طراحی و دیزاین آن بسیار شیک و با حال و هوای جوان پسندانه است و بلافاصله به دلیل نمای بیرونی سفید و روشن جلب توجه می‌کند. فضای داخلی گرم با رنگ‌های خنثی زبان طراحی خارج اتوبوس را حفظ کرده است و از تقریباً ۳۲۰ فوت مربع (۲۹.۷ متر مربع) داخلی اتوبوس حداکثر استفاده را می‌کند. پرده‌های سفید به زیبایی مکمل پنجره‌های این اتوبوس ساده است و نور طبیعی زیادی را به داخل آن انتقال می‌دهد.

به محض اینکه وارد اتوبوس Ola می‌شوید، توسط آشپزخانه/فضای نشیمن دنج، جایی که یک مبل زیبا در مرکز قرار دارد از شما استقبال می‌شود.

با وجود اندازه کوچک، آشپزخانه به خوبی مجهز و است و تمام امکانات مد روز در آن قرار دارد که مناسب برای قهوه صبح است. اتاق خواب در پشت اتوبوس قرار داشته و در حالی که بزرگ نیست، اما راحت و شیک به نظر می‌رسد. چندین راه حل برای فضای ذخیره سازی وجود دارد، از جمله یک کابینت کشوی کوچک در ورودی.

پایگاه خانه اولا یک مزرعه در کالیفرنیای جنوبی است که به بن و تیت اجازه می‌دهد تا نزدیک خانواده خود و ساحل باشند، البته این زوج جوان قصد دارند سفر‌های زیادی با اتوبوس Ola داشته باشند. مهم نیست که آینده چه خواهد شد، اولا همیشه برای آن‌ها خاص خواهد بود، نه تنها خانه اول آنها، بلکه خانه آینده اولین فرزندشان نیز یک محل خاص است. این یک زندگی جدید عالی برای یک اتوبوس قدیمی از سال ۱۹۹۲ است.

منبع: خودروبانک

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید