همایون شجریان؛ رکورددار بیشترین استقبال از یک هنرمند

همایون شجریان؛ رکورددار بیشترین استقبال از یک هنرمند

اما تمدید چندباره کنسرت و فروش بلیت‌ها نشان داد که اگر این خواننده، تا پایان تابستان هم کنسرت بگذارد، بلیت‌هایش فروش می‌رود.

کد خبر : ۱۰۸۵۵۴
بازدید : ۱۵۵۸

همایون شجریان در تورنتو هم رکورد زد و در ۲۴ ساعت ۳۲۰۰ بلیت کنسرتش در «تیکت مستر» به فروش رفت تا این اجرا بار دیگر تمدید شود. بنابراین، بلیت فروشی کنسرت روز جمعه دوم سپتامبر در شهر تورنتوی کانادا تکمیل شد و بلافاصله فروش بلیت برای روز بعد از آن یعنی سوم سپتامبر ۲۰۲۲ تمدید و آغاز شد.

پیش بینی می‌شود ده هزار نفر در این کنسرت شرکت کنند. این اولین بار است که یک خواننده موسیقی ایرانی در تورنتو تا این حد مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در سال‌های اخیر با شیوع کرونا، اجرا‌های صحنه‌ای و کنسرت‌های موسیقی به تعطیلی کشیده شد و تنها در برخی موارد جزئی و بیشتر در خارج از کشور یا در جزیره کیش شاهد تک کنسرت‌هایی از خوانندگان ایرانی بودیم.

اما با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا و بخصوص از ماه‌های منتهی به سال جدید، دور جدیدی از کنسرت‌های موسیقی آغاز شد که در فاصله کوتاهی به حجم گسترده‌ای از تور‌های کنسرت و اجرا‌های موردی و تمدیدی در تهران و دیگر شهر‌ها و استان‌های کشور آغاز شد.

در همین بازه زمانی که با رکوردشکنی‌هایی در بین خوانندگان موسیقی پاپ همراه بود، کنسرت همایون شجریان، خواننده موسیقی ایرانی، اما تمام رکورد‌ها را درنوردید و لحظه‌ای تاریخی در ثبت میزان و حجم فروش بلیت برای خود برجای گذاشت.

خیلی کم پیش آمده که یک کنسرت فروش بلیت‌هایش در چند ساعت اول باز شدن پلتفرم فروش، تمام شود و بعد از بلیت‌فروشی برای ۳۰ اجرا، کنسرت برای ۳‌بار تمدید شود. تمدیدی که با فروش بیش از ۳۰ هزار بلیت همراه باشد.

همایون شجریان

فروش بلیت کنسرت همایون شجریان آنقدر زود تمام شد و بازار سیاهش شکل گرفت که در روز‌های ابتدایی همه علاقه‌مندان به کنسرت شجریان، سایت فروش بلیت را مقصر دانستند! اما تمدید چندباره کنسرت و فروش بلیت‌ها نشان داد که اگر این خواننده، تا پایان تابستان هم کنسرت بگذارد، بلیت‌هایش فروش می‌رود.

با توجه به شرایط موجود و رونق گرفتن دوباره کنسرت‌ها و اینکه خانواده‌ها نیز به مقوله موسیقی و کنسرت با دیدی جدی‌تر در سبد خانوادگی خود نگاه می‌کنند، ترافیک برگزاری کنسرت‌ها تا زمان آغاز محرم و صفر همچنان ادامه خواهد یافت.

همایون شجریان از اواخر سال گذشته و شروع سال جدید کنسرت‌هایی را با همراهی گروه سیاوش در کشور‌های بلژیک، فرانسه و هلند اجرا کرد و در ادامه ۱۲اردیبهشت امسال نیز با همراهی این گروه موسیقی کنسرتی را در دوبی اجرا کرد.

قرار بود که کنسرت در روز‌های اول تا ششم‌تیرماه برگزار شود و به‌خاطر تعداد زیاد خریداران سایت فروش بلیت اعلام کرد که باز هم کنسرت تمدید می‌شود.

شجریان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی اعلام کرد که کنسرت به غیر از روز‌های یک، ۲، ۳، ۵ و ۶تیرماه که شروع مجدد ارائه بلیت آن‌ها متعاقبا اعلام خواهد شد، با تمدید روز‌های بیشتر کنسرت، تاریخ‌های ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸ و ۱۹تیرماه نیز برای حضور علاقه‌مندان به آن‌ها اضافه خواهد شد.

کنسرت برای بار دوم، روز‌های ۲۱ تا ۲۶تیرماه تمدید شد. این کنسرت برای سومین‌بار و ۱۳ اجرای دیگر تمدید شد و شجریان ۲۷خرداد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام این خبر نوشت: عزیزان گرامی کنسرت برای ۱۳اجرای دیگر تمدید شد. ۵، ۶، ۱۰، ۱۷، ۱۹، ۲۲ و ۲۵تیر (سانس دوم)، ۲مرداد (سانس اول و دوم)، ۳ و ۴مرداد (سانس اول) و ۵مرداد (سانس اول و دوم)؛ سانس اول ساعت۱۸:۳۰ و سانس دوم ساعت۲۲ است. حالا فرصتی فراهم شده که علاقه‌مندان باز هم نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

در این مدت بیش از ۳۰ هزار بلیت فروخته شد تا همایون شجریان به عنوان رکورددار بیشترین استقبال از یک هنرمند ایرانی را برای خود و به نام خود به ثبت برساند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید