قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۰

قیمت بیت کوین امروز ۲۰ تیرماه با ۳.۱۷ درصد کاهش نرخ به ۲۰۷۸۷ دلار معادل ۶۶۵۷۳۴۸۵۵ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۵۶۷
بازدید : ۵۰۸

فرادید | بیت کوین یک پله سقوط کرد و وارد کانال ۲۰ هزار دلار شد. امروز ۲۰ تیرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۳.۱۷ درصد به ۲۰,۷۸۷ دلار معادل ۶۶۵,۷۳۴,۸۵۵ تومان رسید.

روز‌های پایانی هفته گذشته بازار کریپتو از نظر قیمت ثبات بیشتری را تجربه کرد که احتمالاً به دلیل تعطیلات ملی در ایالات متحده بود. به هر حال، پس از اتمام تعطیلات، بیت کوین هفته جدید را با افزایش از سطح ۱۹,۰۰۰ دلار به ۲۰,۰۰۰ دلار آغاز کرد.

به گزارش فرادید؛ پس از چند بار ریجکت شدن در این ناحیه، این دارایی سرانجام موفق شد این مقاومت را شکسته و به صعود خود ادامه دهد.

در نهایت با پشت سر گذاشتن مانع ۲۱ هزار دلاری توانست خود را به منطقه ۲۲ هزار دلاری برساند و به این ترتیب بالاترین سطح قیمت خود در سه هفته اخیر را در حدود ۲۲,۵۰۰ دلار به ثبت رساند. هرچند، خرس‌ها در این ناحیه وارد عمل شدند و این دارایی را حدود ۲۰۰۰ دلار به پایین کشاندند.

در حال حاضر، بیت کوین با افت ناچیز ۱.۰۲ درصدی در تایم فریم روزانه، با قیمت ۲۰۷۸۷ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن همچنان بالاتر از ۴۰۰ میلیارد دلار است.

اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۲۲,۵۰۰ دلاری را پاک کند، ممکن است یک اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۱,۸۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون در نزدیکی سطح ۲۱,۲۵۰ دلار یا منطقه خط روند کانال شکسته قرار دارد. این نزدیک به سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصدی است. بسته شدن به زیر منطقه حمایتی ۲۱,۲۵۰ دلار می‌تواند قیمت را به ۲۰,۵۰۰ دلار برساند. در مورد ذکر شده، خطر حرکت به سمت سطح ۲۰,۰۰۰ دلار وجود دارد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید