شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با گروگان‌گیر مسلح

شهادت ۲ مامور پلیس در درگیری با گروگان‌گیر مسلح

به محض رویت خودرو گروگان‌گیر، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست داده، ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرده که در حین تیراندازی گروهبان یکم کریم‌زاده و سرباز وظیفه هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

کد خبر : ۱۰۸۵۷۱
بازدید : ۱۰۲۸

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ تن از ماموران جان برکف فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در درگیری با گروگانگیر مسلح در شهرستان فارسان به شهادت رسیدند.

سردار منوچهر امان‌اللهی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد آدم‌ربایی در یکی از استان‌های همجوار و متواری شدن مسلحانه فرد مذکور با خودرو به استان، به محض رصد و شناسایی پلاک خودرو گروگان‌گیر، تیم‌های گشتی در محور‌های مواصلاتی جهت دستگیری و توقیف مستقر شدند.

وی ادامه داد: به محض رویت خودرو گروگان‌گیر، کارکنان بخش باباحیدر دستور ایست داده، ولی راننده با بی‌توجهی به سمت ماموران تیراندازی کرده که در حین تیراندازی گروهبان یکم کریم‌زاده و سرباز وظیفه هیبتی به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ادامه با حضور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان و طی تعقیب و گریز گروگان‌گیر مسلح به هلاکت رسید و یکی از کارکنان شهرستان فارسان نیز در این حین مجروح شد که خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید