چگونه بهترین ضد آفتاب پوست چرب را انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین ضد آفتاب پوست چرب را انتخاب کنیم؟

استفاده از ضد آفتاب فاقد چربی مانند سایر محصولات بهداشتی نیازمند آزمون و خطاست. اما به طور کلی یک ضدآفتاب پوست چرب موثر باید حداقل SPF30 داشته باشد. کرم‌های ضد آفتاب حاوی جاذب‌هایی هستند تا از نفوذ اشعه ماوراء بنفش به منافظ پوست محافظت کنند.

کد خبر : ۱۰۸۵۸۸
بازدید : ۶۸۹

چند سالی است که انجام روتین‌ های پوستی جز جدایی ناپذیر زندگی هر شخص شده است، چرا که روتین پوستی به جوان ‌سازی و مراقبت از آن در برابر هر نوع آلودگی می‌انجامد. اما در نظر داشته باشید که هیچ دو ضد آفتابی شبیه به هم نیست و شما این نکته مهم را پس از استفاده از آن‌ها متوجه خواهید شد.

هر پوستی روتین به خصوص خود را می‌طلبد و توجه به نوع پوست، اهمیت زیادی در درستی روتین شما دارد. یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های پوستی، استفاده از ضد آفتاب است. اگر پوست چربی دارید، انتخاب ضد آفتاب پوست چرب شاید یکم مشکل‌تر باشد.

اما هیچ جای نگرانی نیست، چرا که ما در این مقاله به تمامی اصول و قواعدی که برای انتخاب کرم ضد آفتاب فاقد چربی نیاز دارید، خواهیم پرداخت. ضدآفتاب پوست چرب برای کسانی که پوستی مختلط دارند نیز استفاده می‌شود پس تا پایان این متن همراه ما باشید.

پوست چرب و مختلط به چه نوع پوستی می‌گویند؟

اگر چند ساعت پس از شستن صورت، پوست شما چرب و براق به نظر می‌رسد، احتمالا پوستی چرب دارید. داشتن پوست چرب به این معنی است که غدد چربی زیر فولیکول‌های مو بیش از حد فعال هستند و بیش از حد معمول سبوم (چربی طبیعی) تولید می‌کنند.

پوست مختلط یا ترکیبی، ویژگی ‌های هر دو نوع پوست چرب و خشک را دارد. در این نوع پوست، توزیع غدد چربی برابر نیست. بخش چرب‌ این نوع پوست معمولا پیشانی، بینی و چانه (منطقه T) است، در حالی که پوست گونه‌ها معمولی یا خشک است.

ضد آفتاب پوست چرب یا ضد آفتاب فاقد چربی چیست؟

آخرین نیاز افراد دارای پوست چرب، افزودن چربی به پوست خود است. ممکن است تصور کنید که اگر پوست چرب دارید، نباید از ضد آفتاب استفاده کنید. اما همه انواع پوستی به ضد آفتاب مخصوص نیاز دارند. ضدآفتاب پوست چرب نوعی از ضد آفتاب فاقد چربی است. این نوع از ضدآفتاب‌ها به چربی صورت اضافه نمی‌کند.

ویژگی ‌های ضد آفتاب پوست چرب کدامند؟

استفاده از ضد آفتاب فاقد چربی مانند سایر محصولات بهداشتی نیازمند آزمون و خطاست. اما به طور کلی یک ضدآفتاب پوست چرب موثر باید حداقل SPF30 داشته باشد. کرم‌های ضد آفتاب حاوی جاذب‌هایی هستند تا از نفوذ اشعه ماوراء بنفش به منافظ پوست محافظت کنند.

بهترین ضد آفتاب پوست چرب از آسیب پوستی منجر به سرطان پوست و ملانوم (نوع خاصی از سرطان پوست) جلوگیری می‌کند. داشتن پوستی چرب احتمالا با تعریق بیشتر همراه است. برای استفاده حداکثری از ضد آفتاب برای پوست چرب، باید آن را هر 2 ساعت یکبار تجدید کنید، به خصوص بعد از شنا یا تعریق.

افرادی که پوست چرب دارند، معمولا با مشکلاتی مانند جوش و آکنه دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین علت هنگام خرید، ضد آفتابی را ترجیح می‌دهند که به پوشاندن لک و جای جوش کمک می‌کند. در انتخاب ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی باید به طیف رنگی آن نیز توجه کرد.

باز بودن منافذ پوست از دیگر نکات مهم در انتخاب ضد آفتاب برای پوست چرب است؛ چرا که بسته شدن منافذ موجب تجمع چربی، آلودگی و در نهایت پدیدار شدن جوش صورت می‌شود.

ضد آفتاب الارو

معرفی بهترین ضد آفتاب ها برای پوست چرب

پیش‌تر مهم‌ترین ویژگی ‌های ضدآفتاب فاقد چربی را توضیح دادیم، حال شما باید براساس نیاز خود از میان انواع ضد آفتاب فاقد چربی، ضد آفتاب کرم پودری، ضد آفتاب فلوئید فاقد چربی و ضد آفتاب فیزیکال و انواع دیگر انتخاب کنید. برند الارو با نظر داشتن ویژگی‌های مختلف پوستی افراد به تولید محصولات متنوعی پرداخته است.

بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست چرب

اگر می‌خواهید ضدآفتاب شما رنگی و فاقد چربی باشد، باید از بهترین ضد آفتاب کرم پودری برای پوست چرب الارو استفاده کنید. ضد آفتاب کرم پودری الارو بدون برجای گذاشتن هر گونه اثر چربی، مخصوص پوست ‌های چرب فرموله شده است و پوشش کرم پودری کافی برای آرایش روزانه را به پوست شما می‌دهد.

این کرم در برابر اشعه‌های مضر آفتاب از صورت شما محافظت می‌کند. کرم ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی الارو با حجم ۴۰ میلی لیتر، در سه رنگ (بژ روشن - بژ طبیعی - کاراملی) قابل تهیه است.

ضد آفتاب الارو

بهترین ضد آفتاب فلوئید برای پوست چرب

ضد آفتاب فلوئید الارو فاقد هرگونه پودر رنگی بوده و بر پایه آب ساخته شده است‌. این ضدآفتاب پوست چرب با بافت سبک خود از بسته شدن منافذ پوست شما جلوگیری می‌کند. در ضد آفتاب فلوئید الارو فیلترهای ضدآفتاب نسل جدید استفاده شده است که در کنار هم اثربخشی بالاتری دارند. ویتامین B5 موجود در این محصول به رطوبت پوست کمک می‌کند و علاوه بر خاصیت ضد پیری، ضد التهاب و ضد قرمزی است.

فقط ضد آفتاب پوست چرب کافی نیست!

استفاده روزانه از ضد آفتاب های پوست چرب اگرچه به سلامت پوست شما و محافظت در برابر اشعه‌های مضر خورشید می‌انجامد، اما برای درمان چربی پوست خود باید اقدامات دیگری نیز انجام دهید:

  • دو بار در روز صورت خود را با ژل پاک ‌کننده بشویید.
  • از یک تونر برای جذب چربی طبیعی پوست و حذف سلول‌های مرده استفاده کنید.
  • از مرطوب کننده استفاده کنید.
  • هنگام خرید لوازم آرایشی و بهداشتی خود از فاقد چربی بودن آن اطمینان حاصل کنید.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص ضد آفتاب های الارو می توانید به وب سایت مراجعه کنید و یا از طریق درگاه های زیر در ارتباط باشید:

https://ellaro.ir/

تلفن تماس: 23576196-021

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید