آئودی RS۷ اکسکلوسیو؛ فقط ۲۳ دستگاه!

آئودی RS۷ اکسکلوسیو؛ فقط ۲۳ دستگاه!

آئودی برای آر اس ۷ اکسکلوسیو ادیشن از کد رنگ ویژه مشکی با نام مامبا بلک پرل استفاده کرده که در سایه‌های ایجاد شده روی بدنه می‌توان طیف‌هایی از آبی را نیز مشاهده کرد.

کد خبر : ۱۰۸۶۰۳
بازدید : ۶۲۲

آئودی یکی از خاص‌ترین محصولات خود در سال ۲۰۲۲ را روانه بازار می‌کند. آر اس ۷ اکسکلوسیو ادیشن تنها محدود به ۲۳ دستگاه خواهد بود و جزئیات ویژه‌ای شامل کیت بدنه و بروزرسانی کابین را در مقایسه با نسخه استاندارد این آئودی، همراه خود دارد.

قیمت از حدود ۱۷۰ هزار دلار کلید می‌خورد که در مقایسه با نسخه استاندارد آر اس ۷ مدل ۲۰۲۲ با برچسب قیمت ۱۱۹۵۹۵ دلار، تفاوت چشمگیری دارد.

آئودی برای آر اس ۷ اکسکلوسیو ادیشن از کد رنگ ویژه مشکی با نام مامبا بلک پرل استفاده کرده که در سایه‌های ایجاد شده روی بدنه می‌توان طیف‌هایی از آبی را نیز مشاهده کرد. کیت بدنه ویژه شامل پنل‌هایی از فیبرکربن می‌شود که در اسپویلر جلو، قاب آینه‌ها و دیفیوزر عقب نیز استفاده شده است.

رینگ‌های تیره ۲۲ اینچی با طراحی ۵ پره V شکل نیز بطور اختصاصی برای آر اس ۷ اکسکلوسیو آماده شده است. برای تایر‌ها نیز از سایز ۳۰/۲۸۵ استفاده شده است. سیستم ترمز نیز مجهز به دیسک‌های سرامیکی بزرگ و کالیپر‌های آبی رنگ است. روتور‌ها در محور جلو ۱۷.۳ اینچی و در عقب ۱۴.۶ اینچی هستند.

فضای داخل کابین نیز ترکیبی زیبا از چرم بسیار باکیفیت مشکی و جزئیات آبی رنگ را ارائه می‌دهد که البته هنوز تصاویر دقیق این بخش منتشر نشده است.

پیشرانه آئودی آر اس ۷ اکسکلوسیو

در بخش پیشرانه آئودی جدید و تولید محدود از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر توربودوقلو با ۵۹۱ اسب بخار خروجی و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده شده که خودرو را طی ۳.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت می‌رساند. بیشینه سرعت نیز برابر با ۳۰۶ کیلومتر بر ساعت است. این پیشرانه هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد آر اس ۷ ندارد و مشتریان حدود ۴۸ هزار دلار بیشتر را صرفا هزینه تزئینات بدنه و کابین خواهند کرد!

در بخش جعبه دنده از نمونه ۸ سرعته اتوماتیک استفاده شده و سامانه تمام چرخ محرک اختصاصی آئودی با نام کواترو نیز در وضعیت فعال قرار دارد. سیستم اگزوز نیز بروزرسانی شده و خروجی‌های جذاب مشکی رنگ آن در دیفیوزر منظره‌ای آتشین ایجاد کرده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید