قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۱/۰۴/۲۱

قیمت بیت کوین امروز ۲۱ تیرماه با ۴.۰۱ درصد کاهش نرخ به ۱۹,۸۸۸ دلار معادل ۶۴۶,۶۱۹,۹۲۳ تومان رسید.

کد خبر : ۱۰۸۶۰۶
بازدید : ۶۱۸

فرادید | بیت کوین بار دیگر وارد کانال ۱۹ هزار دلار شد. امروز ۲۱ تیرماه قیمت بیت کوین با کاهش ۴.۰۱ درصد به ۱۹,۸۸۸ دلار معادل ۶۴۶,۶۱۹,۹۲۳ تومان رسید.

این هفته، بزرگ‌ترین ارز رمزپایه بازار، با غلبه بر موانع سخت قبلی توانست ۲۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و روز‌های خوبی را تجربه کند. این روند تاجایی ادامه یافت که روز پنج شنبه این ارز حتی بالاترین سطح قیمت سه هفته اخیر خود را در حدود ۲۲,۵۰۰ دلار ثبت کرد.

با این حال، این جهش مدت کوتاهی دوام داشت، زیرا بیت کوین بلافاصله پس از آن شروع به کاهش کرد و در مدت کوتاهی بیش از ۱۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. پس از آن، تلاش‌های متعدد این ارز برای بازیابی سطوح از دست رفته نتیجه‌ای نداشت و همین امر باعث شد بیت کوین بخش زیادی از معاملات آخر هفته را در محدوده ۲۱,۰۰۰ تا ۲۲,۰۰۰ دلار سپری کند.

به گزارش فرادید؛ با پایان یافتن روز یکشنبه، ارزش بیت کوین بار دیگر رو به کاهش گذاشت و این بار به زیر ۲۰,۰۰۰ دلار سقوط کرد. این روند نزولی ادامه یافت و بیت کوین به پایین‌ترین سطح چهار روزه خود یعنی حدود ۱۹,۸۰۰ دلار رسید.

ارزش معاملات بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۳۹۲ میلیارد دلار است. فعلا شاخص ترس و طمع بیت کوین به عدد ۲۲ رسیده که این نشان می‌دهد ترس موجود در بازار تا حدود زیادی از بین رفته و سرمایه گذاران با خیال راحت تری اقدام به خرید بیت کوین می‌کنند.

اگر بیت کوین نتواند بالای حمایت خط روند باقی بماند، می‌تواند به پایین‌تر از ۲۰,۵۰۰ دلار ادامه مسیر دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح ۲۰,۰۵۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی اکنون نزدیک به سطح ۱۹,۶۰۰ دلار. بسته‌شدن به زیر منطقه حمایت ۱۹,۶۰۰ دلاری می‌تواند قیمت را به ۱۹,۰۰۰ دلار برساند. در مورد ذکر شده، خطر حرکت به سمت سطح ۱۸,۵۰۰ دلار وجود دارد.

قیمت بیت کوین

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید